Tienaatko sinä tai miehesi yli satatonnia vuodessa
Kommentit (48)
Siis netto - ( koska hänen saamansa osingot ovat suurin piirtein oleet samaa luokkaa, kuin reilusta 100 000€ maksetut verot ).
Itse tienasin viime vuonna vähän alle 40000€, mutta normaalivuosina vain noin 25-30tonnia, josta käteen jää_aika_vähän.
Raha ei valitattavasti säästä sairauksilta, eikä onnettomuuksilta. Että siinä mielessä raha tuo iloa vain hetkiksi, ei pysyvää onnea, eikä edes välttämättä tyytyväisyyttä.
yli 100 000, henkilöstöjohtajana yksityisellä sektorilla. Mieheni tienaa n 65000 it-alalla
käteenjäävä osuus kuin brutto.
jos tienaa yli sata tonnia vuodessa, menee veroihin yli puolet
20 tuhatta enempää. ne, jotka muuta väittävät,valehtelevat iloisesti.
2 vuotta sitten meni ekan kerran 100 000 haamuraja rikki (itselleni se oli kova juttu) ja siellä on nippanappa pysytty sen jälkeen
On ammatiltaan juristi, liike-sellainen ja erikoisalana sopimusoikeus.
Isäni on logistiikkajohtaja ja tienaa yli satatonnia vuodessa.
Minä olen amisope ja tienaan n. 60 000 €/vuosi
Ei pitäis olla aikuiselle ihmiselle mitään väliä mitä ISÄ tienaa...
Se perintö. Mitä isommat tienestit, sitä todennäköisemmin siitä on myös saatu säästöön. Raha tulee rahan luo.
Tosin kyllä mieskin tienaa.
*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*
Sillä on iso kartano Kirkkonummella ja kesämökkejä Suomessa ja Virossa. Laskettelumaja Alpeilla ja kesäpaikka Miamissa.
Sillä on iso kartano Kirkkonummella ja kesämökkejä Suomessa ja Virossa. Laskettelumaja Alpeilla ja kesäpaikka Miamissa.
on ABB:n inssejä, johtotehtävissä
tällä palstalla roikkujista kukaan ei tienaa OIKEASTI 20 tuhatta enempää. ne, jotka muuta väittävät,valehtelevat iloisesti.
voit tuota hokemalla koittaa parantaa omaa oloasi.
Meillä on mennyt pelkkään matkusteluun tämän vuoden puolella about 25k.
Mutta ei tarvitse uskoa...
Olen 36-v. 10 vuotta olen toiminut opettajana sekä aloitin 26-vuotiaana asuntosijoittamisen. Opettajan bruttotulot 45 000 euroa, sijoittajana tienaan viimeisimmän projektin ansiosta noin 160 000 euroa brutto.
Näistä tietenkin menee verot sekä kulut. Mutta tänä vuonna nettotuloni ylittävät 10 000 euroa/kk rajan. Kaikki tuloni olen tehnyt itse, pankkilainoilla ja riskillä. Olen kyllä halunnut aina miljonääriksi ja se onnistuukin...
terveisin erilainen nainen
Ps. Kulut on pitänyt pitää todella alhaalla kun on itse luonut tuloja ja omaisuutta. Äitiyslomalla nettona jäi vain 1300 euroa/kk ja mulla oli silloin vain 2 asuntoa (velalla hankittuja, jotka olen myynyt myöhemmin voitolla ja sijoittanut edelleen), joten tulot eivät olleet edes kahtatonnia netto/kk. Mutta siitä on jo monta vuotta...Menot tulojen mukaan. Tänä kevään aion ottaa ensimmäiset rakennekynteni ja lennot oon tilannu NYC:iin 10v "taiteilijajuhlan" kunniaksi, koska tänä vuonna tulin taloudellisesti riippumattomaksi työstä. Jatkan silti töitäni.
t. erilainen nainen
[quote author="Vierailija" time="08.07.2012 klo 11:14"]
käteenjäävä osuus kuin brutto.
jos tienaa yli sata tonnia vuodessa, menee veroihin yli puolet
[/quote]
Höpöhöpö. Vero.fi voit käydä laskemassa. Minulla brutto 75000 ja veroja 23000. Jos brutto nousisi 30000, siitä ei tosiaankaan menisi kaikkea veroihin vaan kyllä suurin osa jäisi nettona minulle.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2012 klo 11:20"]
[/quote]
Mä roikun palstalla tuntikausia joka päivä työajalla. Tienaan bruttona 36 000 euroa vuodessa.
Mies tienaa 180 te vuodessa (johtaja) ja minun ansiot ovat n. 80 te vuodessa (Talouspäällikkö). Lisäksi pääomatuloja vuokra-asunnoista ja osingoista