Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoinneista. Miltä se tuntuu?

Vierailija
07.07.2012 |

Siis miltä sen ottaminen/laittaminen tuntuu?

Mikä on pahin (kivuliain) kohta kehossa mihin laittaa? En kivuttomin paikka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kämmenselässä tatuointi ja sen laitto tuntui "kirvelevältä" kivulta, ihan ku olis repinyt talvella kieltä irti lyhtypylväästä, ei miellyttävä tunne, mutta ei myöskään mitenkään ylitsepääsemätön kipu.. Itse en pysty kuvittelemaan ottavani sääreen/nilkkaan/jalkapöytään tatuointia, kuvittelen sen olevan kivuliaampaa.. En pysty edes epiloimaan säärikarvoja, koska se kipu on mulle mieletön.

Vierailija
2/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sen kun olin 17v ja pahimmin sattui siellä, missä oltiin lähellä kainalon puolen ihoa eli alueella jonne ei mikään vaatekaan kaiken aikaa osu. Uskoakseni nimenomaan normaalistikin kehon arimmata lueet olisi syytä jättää rauhaan, eli käsivarsien sisäpinnat, rinta, reisien sisäpinnat, nännit ja niiden ympäristö. Voisin kuvitella että lapaluun päällä olis ehkä varsin siedettävä kipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja minulla on viisi kappaletta hieman joka puolella kehoa, ja olen kokenut niiden oton varsin kivuttomaksi. Kerran meinasin nukahtaa kesken kuvan teon :D joissain kohdissa saattaa tuntua vaan sellaista ärsyttävää pistoa, sitten se iho turtuukin melko äkkiä ja tuntee vaan tökkimistä. Kivuliainta oli mielestäni se kuvan putsaaminen kun se on valmis, kauhea kirvely! Tatuoija on sanonut vatsaa yhdeksi pahimmista paikoista, kuulemma paljon hermoja. Sitten yleisesti taipeet ja niiden läheisyydet. Olen nähnyt aikuisen miehen melkein itkevän tatuointia ottaessa, ja itse en ole tuntenut mitään. Se on niin yksilökohtaista se kipukynnys.

Vierailija
4/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kämmenselässä tatuointi ja sen laitto tuntui "kirvelevältä" kivulta, ihan ku olis repinyt talvella kieltä irti lyhtypylväästä, ei miellyttävä tunne, mutta ei myöskään mitenkään ylitsepääsemätön kipu.. Itse en pysty kuvittelemaan ottavani sääreen/nilkkaan/jalkapöytään tatuointia, kuvittelen sen olevan kivuliaampaa.. En pysty edes epiloimaan säärikarvoja, koska se kipu on mulle mieletön.

Minulla on molemmissa säärissä tatuoinnit, toinen nilkan yläpuolella ja voin sanoa, että epilointi tuntuu paljon inhottavammalta! :D

T.4

Vierailija
5/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme kuvaa, arin paikka on ollut ranteen sisäpuoli eikä sekään minusta ollut paha. Se on semmoista polttelevaa tunnetta, ei sietämätöntä ollenkaan. Tosin en kyllä reagoi epilointiinkaan, epiloin myös kainalot ja bikinirajat.

Vierailija
6/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahasti ottanut kipeää, enemmänkin epämiellyttävää, jonkin verran kun hampaita kiristelee niin ihan siedettävää.

Jos on pieni kuva ei varmaan kovin väliä mihin ottaa, jos on paljon ääriviivoja, se ottaa vähän kipeämpää kun pitää tehdä ne isommilla neuloilla/syvemmälle että tulee siistit rajat toisin kuin värityksessä. Riippuu ihan... jokainen on yksilä myös kivun suhteen

Vierailija
7/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti kivulian oli alaselkä.

Muualle ei ole edes sattunut. Minulla on sekä isoja,että pieniä kuvia/tekstejä.

Minusta se tuntuu siltä kun joku raapisi harpilla ihoa.