Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen lapsi

Vierailija
07.07.2012 |

Ajatuksia ja ideoita jaksaa kahden alle 2v:n kanssa. Esikoinen 1v9kk ja kuopus 1kk ja väsyttää. Millä saan väsymyksen pois, jotta jaksaisin pitää itsestäni huolta ja olla tiuskimatta esikoiselle? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja koko kuopuksen vauvavuosi on pyykiytynyt muistista. En uskalla enää yrittää kolmatta raskautta, kun pelkään sitä masennusta niin paljon.

Saatko apua ollenkaan? Onko ketään joka voisi ulkoiluttaa esikoista tai muuten viihdyttää, jotta saisit levättyä. Jaksamista!

Vierailija
2/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ajan alakuloinen, että mikähän on. Onhan mulla alkoiluttajaa ja leikittäjää, mut ihan perus askareet tuntuu ylitsepääsemättömiltä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on 1v1kk ikäeroa. Yritin raskaimpina aikoina keksiä pieniä kivoja juttuja itselleni pitkin päinää. Suklaapala kahvin kanssa, naistenlehti iltaimetyksen ratoksi, kahvi kahvi kahvi, uusi suihkusaippua, kävely. Sellaisia pieniä asioita, jotka on helppo toteuttaa, mutta jotka olivat vain minua varten.

Ja sitten vain koittaa syödä hyvin, nukkua aina kun vain mitenkään pystyy ja mennä osin sieltä missä aita matalin.

Vierailija
4/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan :) Ressi on kova painon pudotuksenkin suhteen... Mutta syön kuitenkin että maitoa tulee. Pakkohan se on jaksaa :)

Vierailija
5/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä sitten pakko hankkia tusinakaupalla,jos ei kakaroita jaksa hoitaa.

Eikö ukkos auta tai valvo öitä kakaran kanssa, että nukkuisit. Nuku päivällä, kun kakarat nukkuvat.

Vierailija
6/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla miestä?

mua ainakin auttoi jaksamaan se, että mies jäim pois töistä ja pystyttiin lepäilemään tarpeen mukaan kun toinenkin hoiti lapsia yhtälailla (lukuunottamatta imetystä ja sen myötä yösyöttöjä)

miehen pitäis ensisijaisesti olla sulle tukena, apuna, mutta tietysti jos miestä ei ole niin sitten sukulaisia ja ystäviä apuun mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
7/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aina töissä :/

ap

Vierailija
8/8 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii pitäähän miehenkin saada nukkua. se kummiski painaa töitä paljon, nii viikonloppusin edes saa levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä