Mitä sinä boikotoit?
Kommentit (28)
Vaikka kuulemma vain siirtokunnissa tuotettuja kuuluisi boikotoida, niin minulle ne kaikkinovat samaa sarjaa.
-lihaa, lihatuotteita, kala, kana, liivate ym.
-roskaruokapaikat
-sokerimurot, lisäaineilla kuorrutetut karkit, kakut ym.
-turkiskama
-muovilelukrääsä joka hajoaa heti ja jota pitäisi ostaa vain koska sitä tyrkytetään mainoksilla
-luottokortit
-väkevät, kovat huumeet
-kertakäyttökulutuskulttuurin välttämiseen pyrkiminen
varmaan paljon asioita joita ei tule mieleen kun en osaa ajatella, ne tulee niin luonnostaan että ovat joko eettisesti tai terveydellisesti (tai molempia) kestämättömiä
minä tuen noista luettelemistanne useimpia!
Että siinähän boikotoitte.
Apteekkari oli kamala, kun hain sinne töihin ja nöyryytti vielä julkisestikin, kun olin lähdössä ovesta ulos.
hairstorea , niin paljon lukenut juttuja siitä miten törkeästi siellä rikottu työntekijöiden oikeuksia eli sieltä en koskaan osta mitään.
muuta ei nyt tule mieleen...
esim. lehtiä, turkiksia, monia vaateliikkeitä mutta tietoisesti boikotoin ainoastaan Nokiaa ja Vaasan leipiä. ap.
Terveysvalistus vetää tässä maassa mutkat suoriksi, mutta rikollisia boikotoin aina.
Noi ainakin. Ne on jo niin selkärangassa, ettei oikeen osaa edes ajatella että ovat olemassa.
Miks Vaasan leipää pitäis boikotoida?
vei tuotannon Viroon. Tuottivat mm. ruispaloja. Nyt ne sitten rahdataan jostain muualta tänne. Sama kun se pyykkishow.
Onko minulla jäänyt jotain lukematta, olen aina pitänyt sitä tosi hyvänä (eläin- ja luontoystävällisenä) firmana?
Roddick myi rahan himossaan firman lorealille. Se siitä eläin- ja luontoystävällisyydestä.
Roddick myi rahan himossaan firman lorealille. Se siitä eläin- ja luontoystävällisyydestä.
Kovasti Roddick silloin aikoinaan puolusteli kauppaa sillä, että TBS:n kautta L'Oréalkin alkaa kiinnittää enemmän huomiota ympäristöön eikä toisin päin. Tiedä sitten, mikä on totuus. Ainakin Nestlé omistaa L'Oréalista 30 pinnaa...
Särkänniemen delfinaariota ja tonnikalaa.