Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on suorastaan keskitysleirin ruokavalio paikallisessa synnytyssairaalassa!

Vierailija
07.07.2012 |

Iltapalaksi kuivanutta paahtoleipää, jotakin kevyt superhyper peselliä ja tuorekurkkuviipaleita..

Kuvitteleeko ihmiset että noilla lähtee nälkä?! Ja sairaalalasku on kallis..

Taidampa tilata itselle ja puoliskolle pizzat, saa ukko tuoda tullessaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 2010 Hämeenlinnassa ja siellä oli kyl toimiva toi ruokasysteemi.Ruoka oli monipuolista ja ihan hyvää.Iltapalan sai ite tehdä ja leipiä oli vissiin kolmee eri sorttia.Juustot,kinkut,kurkut,suolakurkut oli vapaassa käytössä.Jukurttiakin sai..musta tuntu että siellä syötiin koko ajan :) oon tyytyväinen ja menossa taas syksyllä 2012...

että synnyttään mennessä kätilö jo kysyi mitä haluan aamupalaksi...ja tosiaan,jos luulee että sairaalassa tarjotaan jotain viiden tähden illallista,kannattaa tiputtautua pilvilinnoista alas.

Vierailija
22/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina kärsinyt AINA nälkää synnärillä! Se ruokailusysteemi on ihan järjetön! Klo 8 tulee ihan ok aamupala; puuroa, leipää, hedelmä ym. Sitten klo 11 eteen tulee makaronilaatikkoa, ihan ok. Kahden aikaan kaffe jonkun pullasiivun kera ihan ok. Klo16 tuleekin sitten jotain aneemista kasvissosekeittoa ja illalla saa iltapalaksi pari leipää ja mehukeittoa ja noilla eväillä sitten pitäisi pärjätä seuraavaan aamuun asti, koko yö valvoen?! Miehen oli pakko tuoda mulle pizzaa ja hampurilaisia etten nääntynyt nälkään. Mä siis kaipasin ruokaa, en mitään kevyttä välipalatasoista mitä toki oli saatavilla aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne annokset ovat naurettavia ja aneemisia. Proteiinia ei ole tarpeeksi ja se on heikkolaatuista. Halpaa hiilaria ja sokeria senkin edestä, sitähän (enemmän tai vähemmän) toipuva vuodepotilas kaipaakin...

Vierailija
24/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siellä ole tarkoituskaan että tarjotaan gourmet-ruokaa. Toki kannattaa ottaa omat eväät mukaan jos ei tarjottu ruoka kelpaa.

P-KKS:ssa oli äideille jääkaappi, missä oli jogurttia, leikkeleitä, juustoa, leipää ym. Sai hakea jos nälkä yllätti. Äitejä ei passata ja ruokaa ei kanneta nenän eteen, omatoimisuutta odotetaan, synnyttäjä on harvoin niin sairas ettei pysty liikkumaan itse.

Vierailija
25/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolillako??

Vierailija
26/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun synnytin ihan toisessa maassa! Kyllä oli koti-Suomea ikävä, vaikka sitä haaleaa aamupuuroakin kunhan olis saanut suomalaista ruokaa.

Vierailija
27/27 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolillako??

Uskalsin aukaista suuni ja kysyä voisiko hän ystävällisesti tuoda :)

Eipä hänen tarvinnut kuin ekana iltana tuoda, seuraavina päivinä jo kuljin itsekin kipulääkkeen voimin. Ihanaa se liikkuminen ei ollut, mutta auttoi parantumiseen.