Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha lasipullo puhtaaksi?

Vierailija
07.07.2012 |

Mä löysin vanhempien varastosta pari sellasta hartwallin vanhaa limsapulloa, sellasta missä on ne patenttikorkit, vai mikä niitten nimi nyt onkaan... :)

Toisessa varsinkin oli sisällä jotain hiirenp*skaa tms ja oon niitä nyt liotellu astianpesukoneaineella ja kuumalla vedellä. Pullon suu on niin pieni, ettei sinne mitään harjaa saa työnnettyä.

Ei varmaankaan uskalla tiskikoneeseen laittaa? Mikähän myrkky sit irrottas ne p*skat? Kertokaa! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla sama ongelma.

Talon vintiltä löytyi vanha pullo, joka pitäisi saada puhtaaksi. Suu on pienen pieni, harja ei mahdu sisään. Liottaminen ei ole tuottanut toivottua tulosta.

Kenelläkään vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hiekkaa tai pieniä kiviä, pesupulveria ja lämmintä vettä pulloon , heiluta ja hölskytä kyllä irtoaa, uusi toimenpide tarvittaessa.

Vierailija
4/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yöksi konetiskiainetta ja vettä, olen huomannut että pitkä liotus tepsii.

Vierailija
5/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa ja sepeliä ja sitten vaan ravistelua pesuaineen kanssa.

Vierailija
6/6 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, kuinka vanha ja arvokas pullo on kyseessä, joten olen ollut varovainen mahdollisten naarmuje suhteen. Toisaalta joku voimakas pesuaine saattaisi harmaannuttaa lasia.

Etikkaa olen kokeillut, mutta en ehkä liottanut tarpeeksi pitkään. Pulloharja ei tähän mun pulloon mahdu. Kokeilin sellaisella pienellä erikoispulloharjallakin, joka mahtui sisään, mutta harjakset eivät yltäneet puhdistamaan pientä pulloa.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi