Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytetään Candy

Vierailija
06.07.2012 |

Tai ainakin yritetään. Laitetaan jokainen Facebookiin linkki Candyn blogiin. Eiköhän se ala kiinni jäämään, jos on jäädäkseen. Kuka lähtee mukaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mikä linkki? Miten se sen käräyttää....en ymmärrä nyt...?!

Vierailija
2/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, että jos täältä vaikka 100 ihmistä leivttää linkkiä blogiin, ja vaikka pyyntö että pistäkää jakoon, ja jos kaikkien kavereista jokaiselta sataa leivttää, ja taas, ja taas, niin kohta Mikon vaimokin löytää blogin, tai Mikko itse, tai vaikkapa Candyn äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka on Candy? Miksi pitää käräyttää?

MIKSI OLETTE NÄIN HEMMETIN SISÄÄNPÄINLÄMPIÄVIÄ????

Vierailija
4/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa!!!!

Vierailija
5/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka on Candy? Miksi pitää käräyttää?

MIKSI OLETTE NÄIN HEMMETIN SISÄÄNPÄINLÄMPIÄVIÄ????

Jokainen osaa käyttää googlea ja jos kiinnostaa voi googlettaa Candyn blogi, niin johan löytyy.

Vierailija
6/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis käyä av:lla vähä useammin, niin pysysit sääki mukana päivän polttavissa puheenaiheissa.

Vierailija
7/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eilen ja tänään tätä katsellut, sisäänpäinlämpiävää sisäpiiripaskaa ja toisilleen kiukuttelevia muijia. Taidan lähteä kun ei sovi mulle.

Vierailija
8/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on omituista, että kukaan Candyn tuttu ei ole törmännyt blogiin esim. täti, serkku, kummi.. vaikka luulin blogin olevan melko suosittu. Toisaalta luulen, ettei kovin moni minunkaan tutuista tiedä kyseistä blogia, koska eivät ole vauva-palstan vakiokävijöitä. Eikä myöskään Demin.

Vierailija
9/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eilen ja tänään tätä katsellut, sisäänpäinlämpiävää sisäpiiripaskaa ja toisilleen kiukuttelevia muijia. Taidan lähteä kun ei sovi mulle.

Vierailija
10/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuisin samalla av-mammaksi. Miten noloa!

Vierailija
11/11 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuisin samalla av-mammaksi. Miten noloa!

sitäpaitsi koko blogi on satua, ei sellaista candya ja mikkoa olekaan kuin sen ylipainoisen kanapersetukkaisen av-mamman kuvitelmissa :) yksi av-mamma keksi puolisen vuotta sitten tylsänä päivänä että haluaa kirjoittaa blogia ja keksi koko jutun. pettäminen kiinnostaa muita av-mammoja ja siitä se lähti. nyt hän on erittäin iloinen että saa blogin kautta huomiota :)