G: Minkä opinnäytetyön olet tehnyt ja minkä
arvosanan siitä sait? Olitko yllättynyt, tyytyväinen vai mitä saamastasi arvosanasta?
Kommentit (12)
oletko siis kriminologi! Millaista työtä teet? Mitä olet opiskellut? Olen aina haaveillut kriminologin ammatista, mutta tällä erää harrastuksena..
Itselläni on lopputyö vielä edessä... Yksi amispohjainenkin taustalla, siitä täydet pinnat.
en todellakaan ollut tyytyväinen, olisin ansainnut M:n.
Jyväskylästä humanististen tieteiden kandin, sain 5 ja arvatenkin olen erittäin tyytyväinen.
Sain kyllä vaan kolmosen ja sekin oli liikaa.
pro gradu, magna - tyytyväinen
lisensiaatintutkielma, eximia - todella tyytyväinen, hieman yllättynyt
Jyväskylästä humanististen tieteiden kandin, sain 5 ja arvatenkin olen erittäin tyytyväinen.
eximia, odotin korkeintaan magnaa. Väikkäristä magna, odotin korkeintaan lubenteria. HY
lisensiaatintyö - nsl(yllätyin negatiivisesti)
Harmitti niin, että jäi väitöskirja siihen paikkaan ja lähdin oikeisiin töihin. Hyvä oli valinta, ei kaduta yhtään! Väitelleenä olisi vaan työpaikkojen ovia sulkeutunut ylikoulutettuna tai olisin jäänyt yliopistolle huonopalkkaisiin töihin.
Kävi niin hassusti että proffa ei hyväksynyt yhtä väitettäni ja sai myöhemmin kuulla olleensa väärässä tässä asiassa! Vitonen olisi muuten tullut että vähän jäi harmittamaan :)
Harmitti, tavoittelin tietysti laudaturia.
Täyden arvosanan saimme, ihan odotetusti =)
gradusta eximian. Olin tyytyväinen.
joka käsitteli arkistointia ja asiakirjahallintoa, vitosen. (arvostelu 1-5) Olin hikari, joten se oli odotettua.