Voiko rakennekynsien kanssa elää normaalia, käytännöllistä elämää?
Kävin juuri eilen laitattamassa rakennekynnet pitkästä aikaa, enkä muistanutkaan miten hankalat ne arjessa ovat. Kynsissä on käytännöllinen pituus eli eivät ole mitenkään edes älyttömän pitkät, mutta tuntuu, että ne ovat aina tiellä. Esim. tänään yritin ottaa teippiä teippirullasta ja eihän näillä kynsillä saanut sitä mitenkään otettua. Käsiäkin tulee kotiäitinä pestyä suht moneen kertaan päivän aikana. Mitä kynnet tykkäävät vedellä läträämisestä? Pitäisikö aina olla kumihanskat kädessä?
Millaisena sinä koet rakennekynnet arjessa? Selvityykö niiden kanssa ihan hyvin vai rehellisyyden nimissä ovatko ne joskus hankalat, vaikka niin kauniit ovatkin?
Kommentit (8)
ei se yhden deittiparin nainen voinut heittää keiloja kunnolla, koska ei voinut kynsien takia ottaa kunnon otetta keilapallosta.:)
on ollut kynnet 6v, mutta pidän nämä aina hyvin lyhyinä. Ei ole ollut mitään ongelmia. Mitään nahkoja myöten-kynsiä en pitäisi luonnonkynsissäkään vaan pari milliä sormenpään yli kute nytkin.
käsissä. Olen ikäväkseni nähnyt monessa paikassa hoitajilla rakennekynnet, vaikka niitä ei saisi olla. Keräävät pöpöjä.
käsissä. Olen ikäväkseni nähnyt monessa paikassa hoitajilla rakennekynnet, vaikka niitä ei saisi olla. Keräävät pöpöjä.
mitä jos on omasta takaa pitkät kynnet, eikä muka saisi olla? Miten tuon voi kieltääkään?
Ihan vaan tuli mieleen.
Ei kynsilakkaa, ei rakennekynsiä, ei sormuksia eikä kelloja.
ne on kauniit mutta auta armias jos kaivat persutinta, kakat tarttuu kynsiin. tai korvaa tai räkää. ei ole kovin kivat. mieluummin tylpät sormet vaan, niihin ei tuppaa mitään tarttumaan.
Sain ilmaiseksi tosi hyvät, maltilliset ja upeat, mutta vihasin joka sekuntia niiden kanssa. Turvavyön kiinnittäminen, takapuolen pyyhkiminen vain jotakin mainitakseni. Lisäksi spennasin sitä, että ne jää kiinni johonkin ja repeää tuskallisesti.
Viikon kestin ja sit liuotin irti. Jatkan töpöjeni kanssa, jotka eivät ulotu edes sormen päähän.
Omat kynnet ovat pitkät. Peukalo jopa 3.5cm ja ylpeä olen ;D Lävistyksetkin vaihdan kätevästi!