Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masentavia kommentteja

Vierailija
06.07.2012 |

Olen reilu kakskymppinen tyttö. Aina olen lihava ollut, mutta parina viime vuonna ihan hyvännäköisessä kunnossa. Viime kesästä on kuitenkin kiloja päässyt kertymään kymmenen lisää.

Olen itsekin erittäin tietoinen tästä ja yritän laihtua.

Nyt eräissä juhlissa äidin ystävä silitteli vatsaani ja päivitteli olenko talven aikana lihonut ja kuinka olin viime kesäsä sutjakassa kunnossa.

Loukkaannuin todella, enkä tiedä miten tästä taas nousisin henkisesti. Ainakin nyt taas sain vähän potkua perseeseen, ja aion todellakin karistaa kymmenen kiloa pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä keksittynä valmiiks jotain vastaiskukommentteja tollasille tahdittomille pölvästeille. Eipä niitä juuri koskaan pääse käyttämään, mut niitten keksiminen suo hyvää iloa.

Tolle tätsylle olisit voinut vastaukseks silittää sen poskea ja sanoa, että "niin ne on rypyt sullakin viime vuodesta lisääntyny!" tai olisit taputtanu takamukselle ja sanonu "että niin ne on vuosirenkaat sinullakin lisääntyneet".

Olen mm. miettinyt että jos joku tulee neuvomaan lastenhoidossa kesken markettiraivareiden, niin aion pamauttaa neuvojalle jonkun "vastaneuvon" esim. painoon, ulkonäköön tai pukeutumiseen tai osotoskorin sisältöön liittyen, että "ihan vaan jos tässä kerran ilmaisia neuvoja jaellaan" :D

Vierailija
2/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä hyvä keino! Mutta itse sitä jotenkin vaan lamaannun ja tulee ihan älyttömän paha mieli tollasista tölväisyistä.

Onko joku oikeasti tullut neuvomaan markettiraivareista? O.o Niitähän tulee melkein kaikille lapsille

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tulee aina niin äkkiä ja odottamatta, ettei siinä sillon mitään keksi. Siksipä sitten mielessäni keksin näitä hyviä vastakommentteja seuraavaa kerta varten (jota ei yleensä tietenkään koskaan tule...).

Mun lapsi on vielä niin pieni, ettei se oo edes ehtiny järjestää kohtausta kaupassa, mut mun kaverille joku vanhempi täti oli käyny joskus neuvoja jakamassa ja se kans harmitteli ku ei ollu mitään vastasanottavaa keksiny sillon...

Vierailija
4/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan varmaan han ei yhdella sanallakaan kommentoi laihtumistasi.. ei ne ikina.. aina vaan niista ikavista asioista on paastava sanomaan 'ei millaan pahalla' tietenkaan.. ja paskat. tsemppia sulle!!

Vierailija
5/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan tää mieleen, vaikkei varsinaisesti liity asiaan: http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135243695550.gif

Vierailija
6/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu se nainen oli vaan rehellinen, ikää pikkuhuoralla noin vähän mutta jo norsuuntumassa! Niskasta ittees kiinni tai kuolet vanhapiikana sänkyysi senkin paskalihapulla!

Vierailija
7/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tilanne ollut varmaan... Joillain on vaan itsetuntoa sanoa :S Mä en ihan varmana tohtis sanoa kellekään painonnoususta, tai muistakaan ikävistä henkilökohtaisuuksista. Mulle tuli niin masis olo etten enää tahdo esiintyä julkisesti ennen kuin saan itteni kuntoon. Mulla on itsetunto muutenkin ollut aika heikoilla.

Vierailija
8/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää sillä asenteella, että on heti valmis hyökkäämään, koska suurin osa ihmisistä on mukavia, ja useat asiat ihan vaan väärinkäsityksiä. Ap:lla on tosi ikävä sukulainen, tosi törkeää.

Mut ap, älä välitä. Minä olin jokin aika sitten hautajaisissa, kun hartaushetken päätteeksi miehen sukulainen kailotti, että oletpa laihtunut tosi paljon mahasta! Mä en tiennyt mitä sanoa, olin siinä keskellä herkkää tilaisuutta enkä tosiaan valmistautunut puhumaan mistään tällaisesta. Varsinkin, kun se mun päivitelty vatsa oli siis aikanaan just sellainen, kuin vatsa on sen jälkeen kun sieltä on vastikään synnytetty 52-senttinen vauva. En mä ollut tajunnut, että sitä on tuijoteltu ja että sitä ois pitänyt jotenkin hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä