Lomalla ja työpaikkakiusaaja soittelee jatkuvasti
Olin sopinut pomon kanssa, että minulle saa soittaa, jos on pakko, koska sijaisilla saattaa olla kysyttävää. Nyt sekopää työkaveri on keksinyt käyttää tätä hyväkseen ja soittelee tekosyiden varjolla päivittäin ja päätyy aina lopulta solvaamaan minua ja osaamistani. Seko soittelee meidän keskukselta näyttävästä numerosta, joten en voi olla vastaamattakaan, kun en ole varma, onko siellä joku oikeasti apua kaipaava.
Kommentit (18)
Sitten vaan soitat solvaukset pomolle. Tai sitten kilautat pomollesi ja sanot, että nyt loppuu soittelut, sillä ne ovat olleet asiattomia.
Noihin juttuihin pitää puuttua kovalla kädellä.
Millaisen korvauksen saat tuosta lomapäivystyksestä?
tästä eteenpäin... eiköhän lopu soittelut
Hämkin on siis lomalla eikä hänellä ole sijaista.
t: ap
että kiitos hei, ei tarvi enää soittaa.
Joko kännykälläsi tai laita puhelu tulemaan kaiuttimen kautta ja äänitä jollain muulla tallennusvehkeellä. Soita sitten pomollesi loman jälkeen pari puhelua ja sano, että et ihan tätä tarkoittanut, kun lupasit puhelimitse apua hätätilanteissa. Kun muutama puhelu tallessa, lakkaa vastaamasta. kai sinäkin lomasi olet ansainnut.
Millaisen korvauksen saat tuosta lomapäivystyksestä?
vai oletko töissä O:lla alkavassa lehtitalossa?
No olet todellakin liian kiltti. Mitä lomailua se on kun ei pääse irti työasioista eikä saa edes mitään korvausta?
Tosin työpaikkakiusaamiseen se ei tokikaan oikeuta, se on asia erikseen. Sanoisin tälle kiusaajalle että voitko ystävällisesti lopettaa soittelun tai viet asian eteenpäin. Ja ilmoittaisin asiasta esimiehelleni joka tapauksessa.
sille lehmälle, ettei tarvi enää soitella ja että olet jo nauhoittanut osan puheluista. Anna sen kärvistellä nahoissaan loppukesä.
vai oletko töissä O:lla alkavassa lehtitalossa?
Yhdestä enemmän?
Minä laitan työkännykän pois päältä lomalla.
jos on oikeasti tärkeää asiaa, jättävät viestin puhelinvastaajaan tai laittavat tekstiviestin. Samalla näet kenen numerosta viesti tulee.
sille lehmälle, ettei tarvi enää soitella ja että olet jo nauhoittanut osan puheluista. Anna sen kärvistellä nahoissaan loppukesä.
Minä varmaan kertoisin ystävällisesti, että puhelut ovat asiattomia ja olen nauhoittanut niitä siltä varalta, että asia pitää osoittaa pomollekin. Ja että nyt aion viettää lopun lomastani rauhassa. Siinähän sitten mietiskelisi lopun kesän, mitä pomo mahtaa hänen käytöksestään olla mieltä. Ehdottaisin, että jos tälle henkilölle tulee jotakin oikeasti tuikitärkeää asiaa, hän pyytää jotakin kollegaa soittamaan siitä. Näin voidaan varmistaa, ettei puhelu ajaudu asiattoman puolelle.
Jatkossa keskustelisin pomon kanssa ja pyytäisin joko korvauksen tällaisesta puhelimen päässä olemisesta tai sitten kieltäytyisin siitä kokonaan.
Kai sinulla on esimiehen puhelinnumero? Soita hänelle tai laita tekstiviesti, jossa kerrot ettet et saa hetkenkään rauhaa työkaveriltasi, joka soittelee jatkuvasti. Kerro myös solvauksista.
Eli ratkaisu ongelmaan on helppo.
Nauhoitat puhelut ja siten pomolle kunneltavaksi vaan puhelut.
google.fi
http://www.google.fi/#hl=fi&sclient=psy-ab&q=softa+k%C3%A4nnykk%C3%A4+p…
linnkeihin ja ohjeisiin mikä on paras softa, kandee maksaa jotain niin saa työkaverin kuriin
Tai siihen joka tuuraa esimiestäsi?