Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!! KILPIKONNAN PYLLYSTÄ TULEE MUN HIUS!!!!

Vierailija
06.07.2012 |

Mitä teen??? Mulla on tosi pitkät hiukset ja näköjään kilpikonnani on nielaissut sellaisen! Ainakin 10 cm tulee pyllystä. Mitä teen onko vaarallista??? Yritin vetää siitä mutta kilpikonna ei tykkää!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan paras :D mä niin nauran täällä. Mut leikkaa se vaan poikki. Meidän koira syö 30 senttisiä heiniä kesäisin ja sillä roikkuu jatkuvasti pyllystä kokkareita...

Vierailija
22/41 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, mammat! Vauva säikähti vatsassa kun aloin yhtäkki hytkymään naurusta.

Mutta asiaan: Ei ole hyvä juttu että suolistoon päätyy narumasia objekteja, ne kun voivat pistää suolen solmuun. Ollaan voiton puolella, jos toinen pää näkyy jo. Älä kisko, se on erittäin epämukavaa ja pahimmassa tapauksessa suoli voi pullahtaa ulos tai vahingoittua! Katkaise näkyvä pää saksilla. Tarkkaile konnan kakkimisia ja toista toimenpide niin kauan kuin hiusta riittää eli kunnes on tullut ulos. Lämmin kylpy voi auttaa kakkaamisessa. Jos hiusta ei näy ja konna muuttuu tuskaiseksi niin eläinlääkärille.

Itselläni sama käynyt kilpikonnalle ja kissalle. Konna veteli paskanarua pitkin terraariota eikä ollut huomaavinaankaan, kissa taas meni paniikkiin ja pyyhki persettä mattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:00"]Illan paras :D mä niin nauran täällä. Mut leikkaa se vaan poikki. Meidän koira syö 30 senttisiä heiniä kesäisin ja sillä roikkuu jatkuvasti pyllystä kokkareita...
[/quote]
Ehkä sitä ei tarvitse enää leikata poikki. Ei kai kilpparikaan niin hidas toimissaan oo, että ihan kahta vuotta kakkaisi. ;-D

Vierailija
24/41 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on syönyt hiuksiasi. :D

Vierailija
25/41 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä kokonaan ulos omia aikojaan. Mun kilpparilla oli mun hius kerran suussa, syvällä kurkussa, en voinut kun katkaista pätkän mikä vielä näkyvissä oli. Loput tuli ulos peräpäästä. Älä ihan oikeesti vedä, menee suolisto sekasin!

Vierailija
26/41 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kilppari-parkaa!

Vierailija
27/41 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"apua!! kilpikonnan pyllystä tulee mun hius!!" HAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
28/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto mä nauroin :D "Yritin vetää siitä mutta kilpikonna ei tykkää!" :DDDD

Vierailija
29/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
30/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tulla omaa tahtia pois.

Vierailija
31/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnaparka!!!

ap

Vierailija
32/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpee ihan mielellään :) Ei tullut pois se hius. Siellä se roikkuu. No, toivotaan että kilpikonna kakkaa sen ulos.

ap

Vierailija
33/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa hius,kyllä se sieltä itsestään tulee aikanaan.

Vierailija
34/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiuksia pyllystä. Usein vielä niin, että ensin tulee kakka, joka jää roikkumaan hiuksen varaan. Koira onneksi pyytää apua sen kiskomiseen.

Vierailija
35/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira onneksi pyytää apua sen kiskomiseen.

Vierailija
36/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla haava suoleen. Leikkaa poikki ja anna lopun tulla omia aikojaan kakan mukana.

Vierailija
37/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkareen päässä oli noin 5 cm lahjanarua

Vierailija
38/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää kakkajutut saa mut aina nauramaan ääneen? :D Onks mul joku ongelma?

Vierailija
39/41 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sisällä vapaana eläineille konnille kävi myös noin usein..ei kannata väkisin vetää..leikkaat ja loput tulee seuraavan läjän mukana pois.

Vierailija
40/41 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kissa oli kerran popsinut lahjanarua. Kakkapallerot ja naru tuli ulos somasti kuin helmet nauhassa.

Sen jälkeen onkin katottu, että lahjanarut ei jää levälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan