Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun kropasta?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että miksi kannattaa hankkia lihasta punttiksella? Mä sanoisin, että kuvassa oleva mies harrastaa liikuntaa, esim. juoksua, urheilua tai pyöräilyä. Miksi sitä lihasmassaa pitää olla?

Vierailija
42/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lihasta käsivarsiin ja rintaan, niin paranee entisestään. Hän voi silti nytkin olla hyväkuntoinen urheilijanuorukainen, vaikkei massaa olekaan. Plussaa normaalipainoisuudesta.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähän nuoremman miehen joka pyöräilee varmaan 20km päivässä ja on hoikka, mutta vartalo ei ole noin kiinteä.

Ihan rehellisesti jos sanon niin on tuo vartalo parempi kuin mitä mun mieheltä löytyy. Valitettavasti mun ukolla on vähän ylipainoa, mutta omasta mielestään on sopivampi suuremmassa painossa kuin minun mielestäni.

Niin tuosta vartalosta sen verran, että onhan sitä parempiakin nähty, mutta ei tuossa mitään varsinaista vikaa ole.

Vierailija
44/65 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropasta, tykkäisin vaikka olis muutama kilo lisääkin :)

etumuskuvasta iso peukku vai haluatko jonkun kouluarvosanan?

Kyllä kouluarvosanankin voit antaa jos haluat ;)

Vierailija
45/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komee on.

Itse en pidä lihaskimpuista. Toi ois mulle just sopiva.

Huomioni kyllä yleensä kinnittyy peppuun, eikä vatsaan :P

Vierailija
46/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kroppa ei vaan saa syttymään. Pikkuisen väriä, 10kg lisää painoa, punttia joo. Niin hartiat sais vähän muotoa, ryhtiä ja kokoa.

Vierailija
47/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka isoista miehistä diggailenkin niin oman miehen kroppa voittaa, sillä hänellä on joka tapauksessa lihaksikas kroppa josta näkee että työ on fyysistä.

Ja karvoista en tykkää yhtään.

Antaisin arvosanaksi seiska puol-kasi.

Vierailija
48/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaattiselta. Se tuli ensimmäisenä mieleen. :)

Ja kelpais mulle, en tykkää supertimmeistä. Ylipäänsä mulle kyllä kelpaa hyvin millanen tahansa normaalipainoinen miehen kroppa - eikä se niin justiinsa oo meneekö vähän yli. Haluttavuus tulee ihan muualta kuin isoista lihaksista, vaikka sporttisuus on tiettyyn pisteeseen asti plussaa.

Oman kullan kroppa on silti paras ja täydellinen - koska se on sen. :)

Vierailija
49/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hoikalta ja liikuntaa harrastaneelta.

Omaan makuuni olet turhan hintelä, rintakehä on melko kapea vaikka hartioihin olet lihasta rakentanutkin. Ei tekisi pahaa jos painaisit jonkun 8 kg enemmän. Tykkään kunnon jässiköistä, en mistään läskimahoista kuitenkaan. Karvoitus on kyllä kiva :)

Vierailija
50/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisi tosissaan kritisoimaan, niin toki voisi olla rusketusta ja vähän enemmän lihaksia ja vaikka mitä. Siis verrattuna sellaiseen ideaalivartaloon, jota kovin harvalla oikeasti on. Siksi ei kannata kritisoida tai vertailla.

Itse olen tyytyväinen omaan vartalooni ja oma miesystäväni ja miespuoliset kaverini ovat sitä mieltä että se on upea. Jos ottaisin siitä kuvan, niin moni voisi kommentoida että vatsaa voisi treenata ja ilman rintsikoita rinnat roikkuvat vähän liikaa yms. Luonnossa näytän kuitenkin hyvältä, vaikka mallivartaloon verrattuna parannettavaa varmasti löytyisi.

Tykkään siitä että kroppa on sopusuhtainen. Ei liikaa lihaksia muttei toisaalta liian vähänkään, eivätkä hartiat tai lantio ole liian suuret tai pienet suhteessa muuhun kroppaan. Sinua on siis onnistanut, omistat tosi kivan vartalon.

Vierailija
51/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää paremmalta ja normaalipainoisemmalta kuin 93% suomalaisista naisista.

Valitettavan totta :D

Vierailija
52/65 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/0020610517007

Tässä nyt kuva "etumuksesta", 2kk sitten otettu. En ole ehtinyt muita kuvia ottamaan.

Vierailija
53/65 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropasta, tykkäisin vaikka olis muutama kilo lisääkin :)

etumuskuvasta iso peukku vai haluatko jonkun kouluarvosanan?

Vierailija
54/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on motiivisi kysyä täällä mielipiteitä kropastasi? Oletko sinkku, joka tarvitsi itsetuntoboostia? Vai haluatko muokata kroppaasi ja kysellä siksi mielipiteitä?

Älä ymmärrä väärin, minusta on ihan ok kysellä, haluisin vain tietää miksi. :)

Vierailija
55/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on motiivisi kysyä täällä mielipiteitä kropastasi? Oletko sinkku, joka tarvitsi itsetuntoboostia? Vai haluatko muokata kroppaasi ja kysellä siksi mielipiteitä?

Älä ymmärrä väärin, minusta on ihan ok kysellä, haluisin vain tietää miksi. :)

ja ihan emäntä halusi laittaa kuvan tänne :D

Vierailija
56/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi nähdä "enemmän"? pyllyä ja etumusta?

Vierailija
57/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten naisten mielipiteitä sinusta? Eikö hän ole tyytyväinen sinuun?

Vierailija
58/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Haluan vain tietää muiden mielipiteitä. Hetken mielijohteesta siis :)

Vierailija
59/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin haluaisin nähdä!

Vierailija
60/65 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi nähdä "enemmän"? pyllyä ja etumusta?

että haluaisin nähdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi