Mitä mieltä mun kropasta?
Kommentit (65)
Tuo karvaisuus varmasti hämää monia, tai niin ainakin luulisin. :)
t.ap
minun makuuni. Saisi olla vähän enemmän kiloja lisäksi. En nyt mistään bodareista pidä, mutta jos unelmien miehestä puhutaan. Omani kotona on sellainen :)
mutta varmaan joku tykkää. Mä tykkään huomattavasti lihaksikkaammista miehistä, varmaan toki osin siksi kun olen sellaiseen tottunut. Meillä treenaa mies ja teinit. =)
ja lihasten hienoisesta kuihtuneisuudesta. Ei ollut enää sellaista nuorekkuutta ja lihaksikkuutta, kuten omassa karvaisessa miehessäni, joka on 32-vuotias. Kannattaa oikeasti syödä proteiinipitoisesti ja treenata. Ja ulkoilu olisi hyväksi iholle ja ihon värille.
Tuo karvaisuus varmasti hämää monia, tai niin ainakin luulisin. :)
t.ap
eipä paljon keskinkertaisempaa voi ollaEhdottamasti kaipaisi lisää ryhtiä ja lihaksia!
Vähän yllätyin näistä vastauksista, mutta sinänsä hyvä että naiset eivät ole turhan vaativaisia.
Kaikkia ei voi eikä pidäkään miellyttää.
Sait kuitenkin selkeän kuvan siitä, että kropallasi on kysyntää naismarkkinoilla. ;)
Varsinkin itse hoikkana ja sirona naisena pidän tuollaisista vartaloista.
mutta toisaalta mulle ei toi miehen rintakehän ja vatsan alue merkitse yhtään mitään.
Luulin paljon vanhemmaksi, ja asialla ei ole mitään tekemistä rintakarvojen kanssa.
Ehkä 175 cm jos oikein hyvin käy.
Käytä paremmanvärisiä alushousuja.
Alle kolmekymppisen pitäisi olla HUOMATTAVASTI timmimpi!
Luulin paljon vanhemmaksi, ja asialla ei ole mitään tekemistä rintakarvojen kanssa.
Tuota, oletko tietoinen nuoria miehiä vaivaavasta ylipainosta? Itse oon 24v. nainen ja voin todistaa, että nykyään on paljon ylipainoisia alle kolmikymppisiä. Joten ei tosiaan ole mitenkään itsestäänselvyys, että tuon ikäset on timmimpiä! Tuo kroppa on jo selkeästi parempaa luokkaa, koska ei ole ylipainoa!
sympaattiselta. Se tuli ensimmäisenä mieleen. :)
Ja kelpais mulle, en tykkää supertimmeistä. Ylipäänsä mulle kyllä kelpaa hyvin millanen tahansa normaalipainoinen miehen kroppa - eikä se niin justiinsa oo meneekö vähän yli. Haluttavuus tulee ihan muualta kuin isoista lihaksista, vaikka sporttisuus on tiettyyn pisteeseen asti plussaa.
Oman kullan kroppa on silti paras ja täydellinen - koska se on sen. :)
Itse olen 23-vuotias, normaalipainoinen ja ihan nätti, jos se nyt johonkin vaikuttaa.
Olet aivan kuin mieheni, jos laittaisit naamakuvan, odottaisin näkeväni Juhon. :D Seksikästä, beibe.. :P
Ei tuossa torsossa mitään vikaa ole, ihan ok kroppa. Lihaksia voisi olla vähän enemmän, että näyttäisi ryhdikkäältä, mutta ei mitään ihmeellisiä miinuksia. Sopusuhtaiset mittasuhteet ja suora hartialinja, mutta muuten mitään ihmeellisiä plussia.
Tuntemattomalla ihmisellä tuollainen kroppa herättää kädenlämpöisiä tuntemuksia: ihan hyvä, ei mitään vikaa, ei kiinnitä huomiota hyvässä eikä pahassa. Jos tuntisin tyypin ja pitäisin sitä kiinnostavana, tuo kroppa voisi näyttää tosi hyvältä, koska siinä ei tosiaan ole mitään moitittavaa ja miellyttävissä ihmisissä huomio keskittyy aina positiivisiin juttuihin.
N24
Näyttää paremmalta ja normaalipainoisemmalta kuin 93% suomalaisista naisista.
Maastaveto, penkki, leuanveto ja pystypunnerrus. Aloitat varovasti ja harjoittelet tekniikan, vuoden päästä voit näyttää jo ihan ookoolta.
Nyt et.
Punttia vaatis, aika laiskan vartalolta näyttää.
kannattaisi hankkia kuitenkin vähän lihasta punttikselta.
Maastaveto, penkki, leuanveto ja pystypunnerrus. Aloitat varovasti ja harjoittelet tekniikan, vuoden päästä voit näyttää jo ihan ookoolta.
Nyt et.