Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi enää elää.

Vierailija
05.07.2012 |

Mulla ei ole elämässä muuta kuin lapsi ja mies.Olen n. 40v nainen.Pahojen oppimisvaikeuksien yms. takia en ole saanut useista yrityksistä huolimatta hommattua ammattia tai työtä.Myös fyysiset sairudet rajoittajat esim. siivoojaksi en voi alkaa. Aikoinaa olisin päässyt jo 18v eläkkeelle.Yksi psykiatrian erikoislääkäri sanoi etten tule pärjäämään elämässä ja olisi kirjoittanut eläkepapaerit.Luulin että 40v mennessä saan ammatin ja työn.Tuo lapsi ja mies ei riitä elämäni sisällöksi.Mitä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät riitä sinulle? Mene kursseille, aikuiskoulutuksiin, ala harrastaa, ihan mitä vaan, mutta älä nyt päiviäsi päätä tuollaisesta syystä!

Vierailija
2/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan kun en saa mielekästä työtä enkä enää jaksa opiskellakaan ja eläkkeelle tuskin pääsisin.

Mut ei voi mitään, täs vaan täytyy olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät riitä sinulle? Mene kursseille, aikuiskoulutuksiin, ala harrastaa, ihan mitä vaan, mutta älä nyt päiviäsi päätä tuollaisesta syystä!

en viitsi olla työkkärissä koska miehen tulojen takia en saa työmarkkinatukea ja mitään apua en ole sieltä saanut.Olen tämän 20v ajan harrastanut,tehnyt vapaaehtoistyötä,opiskellut mutta ei se riitä kuten ei perhekkään.Halusin ammatin ja työn ja itse elättää itseni.