Sylikummi antoi vaan 50e lahjaksi,
Näin tytöstäni et myös ettäoli vitun pettynyt. Mitä teidän sylikummit antoi lahkaksi? Että näin täällä!!!
Kommentit (16)
Miten kehtasi! Paska kummi kyllä joo o!
Jotkut ne ei vaan tajuu että raha on kaikesta tärkeintä. Se kummi taitaa olla näitä ihmisiä.
Meillä ei ainakaan valittu kummeja lahja-automaateiksi. Jokainen varmasti antaa oman talouden sallimissa rajoissa.
..tai sitten tämä on huono provoyritys..
pakko silti todeta, että ahneella on p....nen loppu.
Ihan riittävä summa 15-vuotiaalle. En minäkään antaisi enempää
* Vauva vääntää naamansa vitun pettyneenä kurttuun ja parahtaa parkumaan *
*Äiti litsauttaa avokämmenellä kummia poskelle ja solvaa kitupiikiksi sekä irtisanoo kummiuden *
*Isi painuu ulos ja korkkaa kossun *
Mielestäni olisi vaikka voinut ostaa jotain, mutta toi 50e oli vitsi.
ap
* Vauva vääntää naamansa vitun pettyneenä kurttuun ja parahtaa parkumaan *
*Äiti litsauttaa avokämmenellä kummia poskelle ja solvaa kitupiikiksi sekä irtisanoo kummiuden *
*Isi painuu ulos ja korkkaa kossun *
Miten hemmetissä se vauva oli pettynyt tai mistä sen näki? :)
Mielestäni olisi vaikka voinut ostaa jotain, mutta toi 50e oli vitsi.
ap
Ei noin urpoa ihmistä voi oikeasti olla.
Kuinka paljon sen olis sitten pitänyt antaa, jotta olisit ollut tyytyväinen!?
ja sain kummilta lahjaksi 50 MARKKAA. Kyllä taas on ahneus huipussaan. Rippikoulu ei ole edes mikään suoritus
Itse olen tällä hetkellä totaalisen rahaton ja jostain pitäisi taikoa kummilapselle rippilahja. En tiedä, minkälaisen summan voisi antaa menettämättä kasvojaan.
äläkä avaa enää sitä seuraavaa siideriä.
Välillä elämä on tylsää, mutta silloin voi tehdä muutakin kuin huonoja aloituksia AV:lle.
Nyt en uskalla mennä kummilapsen rippijuhliin tänä kesänä!
Itse olen tällä hetkellä totaalisen rahaton ja jostain pitäisi taikoa kummilapselle rippilahja. En tiedä, minkälaisen summan voisi antaa menettämättä kasvojaan.
Ainakin mä oikeesti toivon niin.
Toivon, että sun kummilapsesi (ja vanhempansa) ovat fiksuja. Mä sain aikanaan omalta kummitädiltäni hänen omatekemänsä pyyhkeen, johon oli kirjaillut mun nimeni. Kummitäti on kuollut. Pyyhe on tuolla kaapissa, käytössä ja väliin mä vieläkin sitä itku silmässä halailen ja kaipaan tätiäni.
Tiedätkö... Mä en muista rahalahjoja, summia, enkä niiden antajia - tuo pyyhe on ainoa, mitä mä muistan rippilahjoistani.
Minä en ole antanut kummilapsille rahaa senttiäkään lahjaksi. Rippilahjaksikin saivat aivan muuta