Levis demi curve farkut, nyt on kahdet ja en kyllä muita enää käytä.
aivan ihanat kun istuu täydellisesti ja on tarpeeksi korkea vyötärö, ei tule mahamakkaroita.
Mulla on mallia demi curve, rise > classic ja leg > slim
Kommentit (19)
80-luvun jälkeen =D
Kuninkaalliset kulkuset, legendaariset levikset
Ei ongelmaa, hyppää stongalle vaan, Niin mä näytän sulle onnenmaan
Musiikaliset munaskuut, ja ne taktiset takataskut
Ei ongelmaa, vielä mä näytän sulle onnenmaan, ja taivaan
että jos joskus hankin farkut, niin hankin varmaan nuo. En käytä juuri farkkuja (mulla ei tällä hetkellä oo yksiäkään), eikä nyt kyllä oo varaakaan.
että jos joskus hankin farkut, niin hankin varmaan nuo. En käytä juuri farkkuja (mulla ei tällä hetkellä oo yksiäkään), eikä nyt kyllä oo varaakaan.
Nyt täytty olla utelias - mitä vaatteita käytät? Siis toki ymmärrän että on muita vaatteita kun farkut, mutta onhan ne monessa kohtaa aika helpot ja huolettomat. Itse ostan koko ajan farkkuja, kun ne on mulla kätevin työvaate. Työni ei siis vaadi jakkupukulinjaa.
Utelias kysyy Nyt täytty olla utelias - mitä vaatteita käytät? Siis toki ymmärrän että on muita vaatteita kun farkut, mutta onhan ne monessa kohtaa aika helpot ja huolettomat. Itse ostan koko ajan farkkuja, kun ne on mulla kätevin työvaate. Työni ei siis vaadi jakkupukulinjaa.
Mä käytän erilaisia kangashousuja. Mulla ei ole ihan hirveästi housuja, mutta lempparini on Zaran semmoiset perus-kapealahkeiset puuvillahousut, joilla on kai vähän elastaania. Sitten mulla on vähän semmoiset paksumman chinokset ja joitain reisitasku-tyyppisiä rennompia housuja. Käytän myös erilaisia urheiluhousuja. (Mulla on nyt aika vähän housuja käytössä, koska raskausaikana lantio vissiin leventyi jotenkin, eikä vanhat sovi päälle. Painan kyllä saman verran tai jopa vähemmän kuin ennen raskautta.) Ennen käytin paljon hameita, mutten enää.
Teen kotona töitä (olen kääntäjä), joten en tarvitse työvaatteita. Farkut ei vaan jotenkaan kuulu mun tyyliin.
Utelias kysyy Nyt täytty olla utelias - mitä vaatteita käytät? Siis toki ymmärrän että on muita vaatteita kun farkut, mutta onhan ne monessa kohtaa aika helpot ja huolettomat. Itse ostan koko ajan farkkuja, kun ne on mulla kätevin työvaate. Työni ei siis vaadi jakkupukulinjaa.
Mä käytän erilaisia kangashousuja. Mulla ei ole ihan hirveästi housuja, mutta lempparini on Zaran semmoiset perus-kapealahkeiset puuvillahousut, joilla on kai vähän elastaania. Sitten mulla on vähän semmoiset paksumman chinokset ja joitain reisitasku-tyyppisiä rennompia housuja. Käytän myös erilaisia urheiluhousuja. (Mulla on nyt aika vähän housuja käytössä, koska raskausaikana lantio vissiin leventyi jotenkin, eikä vanhat sovi päälle. Painan kyllä saman verran tai jopa vähemmän kuin ennen raskautta.) Ennen käytin paljon hameita, mutten enää.
Teen kotona töitä (olen kääntäjä), joten en tarvitse työvaatteita. Farkut ei vaan jotenkaan kuulu mun tyyliin.
mutta ostin kanssa Leviksen kurvikkaat. Parhaat IKINÄ. Kuin toinen iho ja ihanat päällä.
Ei enää muita farkkuja on munkin ajatukseni...
Ja ovat kyllä tosi hyvät. Mutta ei se sulje sitä pois, että ei mulla olisi kaapissa myös suoria housuja, reisitaskuhousuja jne.
Farkut vaan ovat niin mukavat, käytän myös Espritin farkkuja, mutta edelliset menivät rikki ja en ole löytänyt nyt hyvää mallia...
mun suosikki on vielä enemmän NYDJ (Not Your Daughters Jeans) farkut jotka muotoilevat kroppaa huomattavasti tehokkaammin, mutta nuo Levisitkin on ihan ok koska istuvat ihan ok kurvikkaalle naiselle.
ja käytän tuumakokoa 29/32. Miten tuo voi olla sulla mahdollista?
Pitäis olla 35/32, olen 169cm/65kg.
Olen saman pituinen ja painoinen kuin tuo henkilö, mulla on megaperse, -reidet ja -jenkkikset, eikä todellakaan noin iso tuumakoko - en tiedä, mikä se tarkalleen on, mutta ei noin iso.
Olen saman pituinen ja painoinen kuin tuo henkilö, mulla on megaperse, -reidet ja -jenkkikset, eikä todellakaan noin iso tuumakoko - en tiedä, mikä se tarkalleen on, mutta ei noin iso.
167 cm / 67 kg ja tarvitsen tuumakokoa 34 tai 35/32. Mulla on iso röllömaha, siihen sitä isoa tuumakokoa vyötäröllä tarvin :( Ison takamuksen omaavat ei noissa naisellisen leikkauksen farkuissa varsinkaan tarvikaan isoja kokoja kun on leikattu tilaa muodokkaalle takapuolelle, mutta kaljavatsaa ei ole huomioitu :D
nyt tosi pyöreässä kunnossa 67kg, ei mahdu 30-tuumaiset kaapista.
Enkä sitten tiedä mistä johtuu, mutta esim Onlyn farkuissa se isoin koko eli 32" ei mahdu kiinni.
Vatsassa on joo löysää mutta ei jää röllyköitä roikkumaan jos ei ihan sukkahousun tiukat housut purista sitä kohdin.
Lantiota on ja reidet, en kuitenkaan ole mikään tankki.
-12-
joka ei olekaan ollut tuumakoko? Mikä on vaatekokosi housuissa muuten?
Enkä sitten tiedä mistä johtuu, mutta esim Onlyn farkuissa se isoin koko eli 32" ei mahdu kiinni.
Vatsassa on joo löysää mutta ei jää röllyköitä roikkumaan jos ei ihan sukkahousun tiukat housut purista sitä kohdin.
Lantiota on ja reidet, en kuitenkaan ole mikään tankki.-12-
Lantiota on ja reidet, en kuitenkaan ole mikään tankki.-12-
mulla sama ongelma, ei isoa mahaa, mutta mulla lantionluut tulevat tuossa sivulla hyvin ylös asti aika leveänä. Kun useimmilla ne joko loppuu jo alemmas tai kapenevat ylöspäin mennessä niin että se housujen napituskohta on jo paljon kapeampi.
Mutta juuri tällaiselle kropanmallille nuo korkeavyötäröiset housut kuten Demi Curvet ja NYDJ:t on ihan parhautta. Ne kun tulevat sinne oikealle vyötärönkohdalle asti mistä on jo kapea, eikä jää useimpien nykyhousujen tapaan napitettavaksi siitä leveiden lantioluiden kohdalta.
mä olen 170 cm ja 70 kg, farkkujen tuumakoko joko 29/34 tai 30/34, 31:set on joo niin isot ettei pysy päällä! Missähän noi mun kilot sitten on, kun olen pienitissinenkin...
Muuten vaatekoko 3/40, m/l
Oli vähän ot....
Mulla on kahet bold curve low rise skinny fit ja mäkin oon rakastunut omiini.