Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet siitä että sain 23v v.2000 pojan ja en aio tehdä enempää lapsia?

Vierailija
05.07.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu.Ihmisten pitäisi enempi miettiä kannattaako niitä lapsia pukata niin hitosti,että ei jakseta hoitaa.

Vierailija
2/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh!

Ei pidä muuten paikkaansa.

Jokainen joka on tullut joskus äidiksi, OLI SE SITTEN KERRAN TAI VAIKKAPA NELJÄ KERTAA NIIN TIETÄÄ MITÄ _ÄITIYS_ ON !!

Ehkä mä en tiedä hirveistä pyykkikasoista jne. Monesta rääkyvästä suusta ja siitä aiheuttamasta suuremmasta rasituksesta.

Mutta joka tapauksessa, kyllä 1 lapsenkin äidit tietää mitä äitiys on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole sitä ettenkö olisi saanut lisää jos olisin yrittänyt, luultavasti. Ainahan sitä ei voi 100% varmaksi sanoa, mutta olettaisin ainakin että olisin tullut terveesti raskaaksi toisenkin kerran kun olen tullut jo kerran aiemmin sitä.

Lapsen sukupuolella meillä ei koskaan ollut väliä, tuli sieltä sitten tyttö tai poika. Pääasia että lapsi on terve. Poikaa kyllä ehkä hiukan enemmän toivottiin voin myöntää ja sellainen sitten saatiin ;)

Näin 23v tulla täydelliseksi iäksi äidiksi, koska silloin kun lapseni menisi kouluun olisin sen 30v ja hänen pienuus vuosistaan oisin saanut nauttia vielä 2-numerolla alkavalla luvulla. Ja kun lapsestani tulee täysi-ikäinen olen 41-vuotias ja se on ihan hyvä ikä kun lapsi aikuistuu.

Pyrin tarjoamaan lapselleni mahd. hyvän elämän ja paljon kaikkea, ettei joutuisi jäämään liikaa ainakaan paitsi.

Halusin lapseni myöskin nuorena koska tiesin että kroppa palautuu paremmin ja ensimmäinen synnytys ei ainakaan siihen hirveitä muutoksia jätä. Joten pysyin kuosissakin ja silti saan olla äiti. Se on tärkeintä. Raskaus masu oli ihana, mutta välillä oli olo aika tukala, se kipu mitä synnytyksestä syntyi niin nyt kun se on koettu niin ei tarvitse toisten. Terveys syistäkin on hyvä ettei paikat veny liikaa, joten näin ollen tulen tuskin vanhempana kärsimään niistä inhottavista inkontinenssi vaivoista.

Vierailija
4/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan kannata enempää lisääntyä.

Vierailija
5/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet siinä jotain ihailtavaa, kaikin mokomin.

Yleensä yksinkertainen ihminen ei edes käsitä omaa vajaavaisuttaan,joten saat monelta varmasti sellaisia pieniä hymyjä.

Onnea elämääsi. =)

Vierailija
6/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisikö kaikkien olla sitten sitä pullantuoksuista lihavaa kotiäiti tyyppiä jolla on neljä lasta ja venynyt vatsanahka ja löystyneet paikat? Ja työskentelee vaan yrityksessä kotiäiti? Kyllä, varmasti tämäkin on arvostettavaa.

Hoidin minäkin poikaani kotona vuoteen 2003 saakka ja vasta sitten laitoin hänet päiväkotiin eli 3v ja palasin työelämään.

Eikö arvostettavia asioita voi myöskin olla ura? Terveys, kauneus? Se on aivan vastakohta mutta pyrkisin sinuna näkemään senkin asian hyvät puolet, jos pystyt kuvittelemaan..

Vierailija
7/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jos mikä on jokaisen perheen oma valinta eikä siihen ole muilla nokan koputtamista.

Ihmettelen vain miksi kyselet täällä mielipiteitä valintaasi? Oletteko harkitsemassa sterilisaatiota ja iltatähden mahdollisuus vielä mietityttääkin.. Itselläni viisi lasta ja olen tyytyväinen perhekokoomme.

PS. Vaimoni on normaalipainoinen kuten minäkin :)

Vierailija
8/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi otta riskiä ja synnyttää lapsi itse. paremminhan tuosta olisi selviytynyt adoptoimalla.

Vierailija
9/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 1 lapsen äidit eivät tiedä äitiydestä mitään, mikä on minusta niin pöyristyttävää.

Riskin?

No emmä mielestäni mitään hirmuista riskiä siinä yhden lapsen synnyttämisessä ottanut. Kuten sanoin harvemmin se kroppa yhdestä lapsesta menee.

Haluttiin kuitenkin että meillä olisi ihan OMA lapsi, tuntuuhan se pakosti erillaiselta ainakin edes vähän kuin adoptoitu, vaikka varmasti sitä adoptio lastakin alkaa ajan kanssa täysin omanaan melkein pitämään. Muutenkin adoptio prosessit ovat tosi pitkiä ja monimutkaisia jne. Niin ei siihen rumbaan sinäänsä kovin mielellään lähtisi jos omaakin kautta lapsen saisi.

Tosin kyllä joskus houkuttaakin ajatus vauvasta kun onhan oma poikani kuitenkin jo 12-vuotias... mutta eieiei, meille tuli juuri ihastuttava labradorinnoutajan pentu ja hän on uusin silmäterämme !

Vierailija
10/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuoden kuluttua, ja miten toimii.

Vierailija
11/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 2000 syntynyt poika jonka sain hetkeä ennen kuin täytin 22. Hän on minun kolmas lapseni, ja hänen jälkeensä olen saanut vielä 6 lasta. Toivon saavani vielä ainakin yhden lapsen.

Uskon että sinäkin tiedät mitä äitiys on, mutta uskallan väittää että näkemyksesi on melko paljon kapeampi kuin minun.

Vierailija
12/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on yksi lapsi ja sillä siisti :)

Tavallaan totta, että useamman lapsen äiti vähän enemmän tietää kuin yhden. Yhden lapsen äiti on opetellut tuntemaan lapsensa oikut ja toimii niiden mukaan, monen lapsen äiti tietää kaikkien lastensa oikut ja toimii niiden mukaan. Vähän laajempi näkemys voisi olla useamman äidillä. Ja on opetellut monia eritapoja, eikä vain yhtä tapaa.

Vierailija
13/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,paree onkin...Itte oon ison perheen äiti ja tyytyväinen siihen.Joo,linjat on mennyt aikaa sitten,mutten haluaisikaan enää teiniltä näyttää,lapset aina kehuu miten kiva halata mammaa.Tämä on parasta,mitä sain elämässäni kokea.

Jätä lasten teko oikeille äideille ;) Kyllä sä pärjäät sun lapses kanssa,yrität vaan...

Vierailija
14/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, maailmassa on jo liikaa ihmisiä. Mä ite ajattelen nyt kolmen lapsen äitinä, et näillä tiedoilla mitä mulla nyt on, olisin aikoinani todennäköisesti päätynyt elämään lapsettomana ja haalinut vain kummilapsia tms.

Vierailija
15/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ap on samanikäinen kuin minä. Itse en ole vielä aloittanutkaan, lapsia 0 mutta vielä ehtii jos halu tulee.

Vierailija
16/16 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskinpa enää lapsia laitat, jos et niitä kuluvan kahdentoista vuoden aikanakaan ole hankkinut. Kaikella on aikansa.