Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoin tänään itseäni ja ahdistus hävisi kas kummaa!

Vierailija
04.07.2012 |

Olen pitkään ollut ahdistunut ja tänään olo kävi sietämättömäksi. Laitoin lapselle uima-altaan terassille ja istuin alas ja otin tyhjän a4:sen. Jotenkin vaan tuntui että nyt elämä pitää saada "paperille" jotta voin hahmottaa sen. No siinä sit meni noin 2 tuntia katsellessa lapsen uiskentelua ja samalla tuli purettua itteeni, ja tulos oli että koko paperi täyttyi pienintäkin soppea myöten. Jaion elämäni tällä hetkellä vaikuttavat asiat neljään osioon;

-Mietteitä elämästä,

-Mietteitä lapsista(ja vanhempanaolosta),

-Mistä nautin (tai olen ennen nauttinut) ja sitten pieni harmaa alue jossa luki

-Paha olo.

Yhteen kulmaan piirsin ison pallon johon keksin voimasanan, eli kun tuntuu vaikealta, niin mietin sitä, niin olo helpottuu. Voimasanaksi tuli hetken mielijohteesta Muumi( Lapsen uikkareissa oli kuva muumipeikosta ja muumithan ovat hyväntahtoisia höppänöitä). Kun mies tuli kotiin töistä ja kerroin mitä oon tehnyt niin olisi heti halunnut lukea paperin. Vielä en ole siihen valmis mutta ehkä ensiviikolla! Hassua mutta jotenkin tuli paljon parempi olo koko paperiarkista ja siihen voin aina palata kun tuntuu pahalta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että keksit, mikä auttaa. Olen iloinen puolestasi. :)

Vierailija
2/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus taitaa olla jokin selittämätön tunne, energiaa jolle ei löydä muuta kanavaa.

Kun sille löytää purkureitin, se helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on terveellistä käyttää aikaansa elämänsä jäsentelyyn. On todella hieno juttu, että sait pään auki. Paperia ei tarvitse näyttää kenellekään, ellet halua, mutta se voi myös toimia hyvänä keskustelunavauksena miehesi kanssa. Hän ehkä ymmärtää sinua ja tilannettasi paremmin, jos jaat nelikenttäsi hänen kanssaan.

Kuulostaa siltä, että sulla oli hyvä päivä tänään, AP :-)