Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kaipaan niin paljon menevää ja "nuorekasta" elämää, että oksettaa

Vierailija
04.07.2012 |

Olen 31v ja elämä valuu ohi.

Ei ole ystäviä joiden kanssa viettää kesäpäiviä saatikaan iltoja. Eikä ole lastenvahtia, että edes miehen kanssa voisi jossain käydä.

Kateellisena luen blogeja ja katselen kuvia, kun ihmiset istuu puistoissa, käy ravintoloissa ja ylipäätään viettää aikaa ystävien kanssa.

Mulla ei ole mitään tuollaista. :(( Päivästä toiseen ja aamusta iltaan hoidan vain lapsia...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään adoptoi teidän lapset.

Tee kaksi perhettä onnellisiksi eli anna lapset pois ja saat menevän elämän takaisin. Toinen perhe saa lapset ja heidän avullaa pienten jalkojen tepastelua kotiinsa.

Vierailija
2/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään adoptoi teidän lapset.

Tee kaksi perhettä onnellisiksi eli anna lapset pois ja saat menevän elämän takaisin. Toinen perhe saa lapset ja heidän avullaa pienten jalkojen tepastelua kotiinsa.

Niin no, heti ja heti. Olenhan mä tätä samaa elämää katsellut jo 10v...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onni taitaa olla lähempänä kuin aina arjessa huomaakaan. Ei kenenkään muun elämää tai elämäntapaa kannata kadehtia.

Itse sain lapset lähempänä neljääkymppiä. Ennen sitä ehdin tehdä valtavan paljon ja nauttia vapaudesta. Nyt olen hyvin onnellinen perheestä ja täysin kiinni siinä joka heti. Enkä kaipaa entistä elämääni ollenkaan. Mutta varmasti kaipaisin vapautta jos en olisi sitä ehtinyt niin pitkään elää.

Vierailija
4/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä ei niinkään se kaduta vaan se, että annoin kaikkien ystävyyssuhteiden valua pois. Jos olisin vain tiukemmin yrittänyt pitää niistä kiinni, niin ehkä sitä nuoruuttakin olisi siinä samalla tullut elettyä eikä vain kotona oltua ja ehkä nyt olisi aktiivisempi elämä.

Uusia ystäviä on todella vaikea enää saada. :(

ap.

Vierailija
5/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Lasten myötä paljon ystäviä saanut

Vierailija
6/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikäs täällä aina hehkuteta, että kun saa nuorena lapset, on kaikki asiat hurjan hyvin, ehtii harrastamaan ja tekemään huikean uran siinä samassa, koska nuorena jaksaa niin hyvin.

Vierailija
7/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos on hyvä turvaverkko ympärillä, hoitajia paljon, niin hyvä. Mutta meillä ei ole ollut koskaan hoitajia, niin eipä siinä ole ehtinyt harrastamaan tai muutakaan tehdä.

Ei asuta kaupungissa, mutta ei ihan pienikään paikka ole. En ole saanut lasten kautta yhtään uutta ystävää. Pari tuttavaa, joita tervehtiä, mutta siinäpä se.

ap.

Vierailija
8/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän itsestäs, tässä uusi ystävä ilmottautuu! :)

Vierailija
9/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapureita, mitään puistoja? Itselläni on yksi hyvä ystävä tullut ihan puistotutusta ja naapureista pari on sellaista, että hoidetaan lapsia vuorotellen tai mennään porukalla pihalle, retkelle tms. Talvella tietenkin vähemmän.

Kyllähän se on asenteestakin kiinni. Ja eihän ne ystävyyssuhteet hetkessä synny!

Oletko missään yhteydessä vanhoihin ystäviin, opiskelukavereihin? Esim Fb:n kautta viestiä laittamaan ja pikkuhiljaa tutustumaan uudelleen?

Vierailija
10/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tahtoo jotain oikein kovasti, se kyllä tuppaa järjestymään. Lastenvahdin kyllä saa kun siitä maksaa.

Vierailija
11/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 50v ja lapsi 5v.

Vierailija
12/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama juttu ! Ikää 29v ja mulla on mieletön vapauden kaipuu. Että sais mennä ja tulla miten haluaa. Varsinkin näin kesäisin se tunne aina voimistuu. Kaikki muut tekee kaikkea kivaa paitsi me ! Mies on vielä yksityisyrittäjä, joten olen yksin lomalla lasten kanssa, blaaah. :(

Vierailija
13/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tahtoo jotain oikein kovasti, se kyllä tuppaa järjestymään. Lastenvahdin kyllä saa kun siitä maksaa.

Nyt lapset ovat jo hiukan isompia, niin ehkä vois, mutta... Enpä usko, että koskaan "uskalletaan".

Vanhoille kavereille laitoin ennen fb:ssä useinkin viestiä, mutta kai me olla jo ihan erilleen kasvettu, kun ei mikään sitten kuitenkaan mihinkäänpäin muuttunut. Ei me koskaan kommentoida toistemme juttuja enää edes...

Vierailija
14/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
15/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysin järjestettävissä.

- Katso tälle kesälle kaksi MUST tapahtumaa.

- Järjestä niille ajoille lasten hoito (isovanhemmat, kaveri, mll:n lastenhoitopalvelu tms)

- Menette ja riehutte just niin paljon kuin sielu sietää!

Eikä lapset kärsi tosiaankaan yhtään...

Vierailija
16/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monesti riittää lasten seura,kaunis päivä ja eväät mukaan tarviiko siihen vielä kavereita?

Itse en tunne yksinäisyyttä kun lapset ovat paikalla. Kun ne ei ole, tuntuu monestikkin yksinäiseltä, vaikka on mulla kavereitakin,mutta koti on tyhjä ja kolkko ilman heitä. Keksitään vaikka mitä pientä tekemistä kesäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi