Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä, että mua ärsyttää toi mies...

Vierailija
04.07.2012 |

Se on normaalisti niin fiksu ja hyvä ihminen, mutta näin kun lapset on ollut muualla lomalla, niin rellestää ihan naurettavalla ja täysin välinpitämättömällä tavalla! No, käy hän normaalisti töissä ja tulee useimmiten kotiin suoraan, MUTTA tänään on ollut palkkapäivä. Mitä kävi - kuka arvaa! Soitti töistä, että joutuu hakemaan jonkin työkalun kaveriltaan ja tulee normaalia myöhemmin töistä - sanoi olevansa kotona seitsemään mennessä. No, ei varmaankaan yllätä ketään, että ei tullut. Soitteli sit aina silloin ja tällöin. Puoli kahdeksan aikaan soitti, että on tulossa kotiin ja käy hakemassa ruokaa, että mitä mä haluaisin syödä. No, mä sit ajattelin, että kiva kun tuo sapuskaa, niin odottelen sit enkä käy napostelemassa leipää, vaikka olikin silloin jo pieni nälkä(näin raskaana kun olen). No, eipä herraa näkynyt eikä kuulunut ja laittoi viestiä n puolitoista tuntia sitten, että on täysi paska ja jäi kavereiden kanssa kaljalle ja oli taas mukamas tulossa kotiin. Sanoin, et selvä. Eipä näkynyt. Nyt soitti ihan äsken ja väitti, että on odotellut junaa puoli tuntia(paskat on, koska vartti aikaisemmin olisi juna lähtenyt) ja nyt on mukamas tulossa kotiin - hyppäsi TAKSIIN ja aikoo sillä matkustaa kotiin sellaiset 50+ kilometriä. Ei helvetti meillä ole varaa tuhlata rahaa järjettömiin taksimatkoihin! Mä tiedän, että kyseessä on miehen palkka, mutta sillä olis tarkoitus maksaa myös vuokraa, joka on jo myöhässä ja ruokaa lapsille, kun palaavat kotiin lähipäivinä. Ei sitä kannata tuhlata kaljaan ja johonkin helvetin TAKSIIN! Se olisi junan kk-lipulla päässyt kotiin ilmaiseksi 25 minuutin istumisella. Mä oon todella pettynyt siihen enkä tiedä, mitä mä sille sanon, kun se kotiutuu. Mulla on todella paha mieli ja tuntuu, et kaikki(nykyinen ja exät aikoinaan) noudattaa samaa kaavaa. Mä luulin, että tää nykyinen on erilainen, mutta kai mä olen vain tyhmä enkä tajua, että kalja merkkaa kaikille miehille enemmän kuin minä ja meidän perhe(3 lasta+1 tuloillaan)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies olisi suvainnut alunperin sanoa, että menee samalla muutamalle kaljalle ja menee ehkä myöhään. Se olisi ollut okei. Mutta en tajua, miksi pitää uskotella tulevansa kotiin, vaikka ei olisi tulossa. :( Mä toivoisin jonkinlaista kunnioitusta myös itselleni - edes sen verran, että puhutaan totta. Mies itse haluaa häntä kunnioitettavan ja sen suon hälle ilomielin, koska rakastan häntä. Tällaisina hetkinä tuntuu, että tää meidän välinen rakkaus on vain hyvin yksipuolista...

Toi taksijuttu edelleen rassaa enkä ymmärrä, miksi taksiin pitää tuhlata yli sata euroa sen takia, että pääsee n 350 metriä lähemmäs kotia kuin junalla! Olisi mieluummin tullut junalla asemalle ja jos kerran haluaa taksimatkan maksaa, ni olis napannut sen siitä asemalta. Minäkin kävelin tänään hirveessä auringonpaahteessa selkä ja jalat kipeinä heikottavassa olossa ja hemmetin paksuna - jos me kerran ollaan miehen mielestä niin rikkaita, niin olis varmaan pitänyt soittaa itsellekin se taksi parin kilometrin takia... Suututtaa ihan hirveen paljon... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan