Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei siitä ikinä puhuta, kuinka paljon enemmän lihavilla kuluu rahaa ruokaan, kuin laihoilla?

Vierailija
10.06.2008 |

Eli jos joku lihava valittaa pahaa rahapulaa, ei heti tarvitse uskoa...

Ja nyt on turha alkaa jauhaa sitä, miten terveellinen ruoka on muka kalliimpaa. Ei ole. Ainakin Lidlistä saa ympäri vuoden kasviksia suht. edullisesti...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjoja ja keitetty kanamuna?!!!!!!! No okei jos istuu sohvalla ja käyttää kaukosäädintä seuraavat 3 h, niin ehkä sitten.

"Kaurapuuro runsaskuituisista hiutaleista, itse poimittuja marjoja, keitetty kanamuna. Hiutaleet 0,60€/500g, tuosta syö monta monta kertaa. Kananmunat noin 1,50€/10kpl eli 0,15€/kpl. Aterian hinnaksi tulee siis noin 20 senttiä. Tällainen käy lounaaksi vallan mainiosti."

Vierailija
62/62 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lihava, mutta en syö todellakaan paljoa. Oikeesti. Läskit olen hankkinut ja pidän yllä yhdistelmällä herkut ja liikunnan puute. Syön todellakin pienempiä annoksia kuin hoikat ystäväni. Herkkuja ei paljon päivässä tarvi läskien ylläpitämiseen. Jos vaikka vetäisee suklaalevyn ei ihan kauheesti muuta päivässä tarvi syödä painon paikallaan pitämiseen jos perseellään istuu.

En ole tästä ylpeä, mutta haluan korjata sitä käsitystä, että läskit söisivät suuren suuria määriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan