Ei kai Naistenklinikalla ole mieskätilöitä
tai miespuolisia synnytyslääkäreitä? En haluaisi sellaista katsomaan ja ompelemaan repeytyvää, veristä alapäätäni.
Kommentit (20)
Minusta oli tosi noloa jo eka synnyksessä, kun ennen lasta tuli ehtaa p...kaa sängylle ja piti vielä käydä ämpärillä. Ämpärin puhdisti nuori kätilöopiskelijanainen.
Ap
ettei ne mieslekurit tiedä, että naisetkin kakkivat?
ettei ne mieslekurit tiedä, että naisetkin kakkivat?
-kätilöt tai -hoitsut.
Luulisin kyllä että voit esittää toivomuksen että saisit naiskätilön jos vaan mahdollista.
näkeekö sen sun paskan mies- vai naispuolinen terveydenhuoltoalan ammattilainen?
Itselläni ei kuitenkaan ole tapana paskoa muiden nähden (ja haistaen). Tietty tilanne on normaalusta poikkeava ja tuskin olen ensimmäinen paskova potilas, jonka näkevät. Silti... Mutta ei voi mitään.
nolompaa paskoa miehen kuin naisen nähden.
Mä ainakin kävin ihan pöntöllä kakilla ennen h-hetkeä synnärillä, peräruiskeen voimin.
mutta lääkärithän ei synnytykseen osallistu, ellei ole joku hätä
mutta lääkärithän ei synnytykseen osallistu, ellei ole joku hätä
Esimerkiksi kakkahätä?
nolompaa paskoa miehen kuin naisen nähden.
miksi?
mieskätilö. Hän oli erittäin ammattitaitoinen, mutta hyvin kylmän kliininen. Vaikka kuinka yritin miettiä toisin, koin synntyksen aikana valtavaa häpeää olla haarat levällään ventovieraan miehen edessä, ilman kenenkään tutun tukea tai miesystävää. Jos joskus vielä erehdyn tekemään lapsen haluan että minulla on rahaa yksityiselle klinikalle jossa kätilö on NAINEN!
mieskätilö. Hän oli erittäin ammattitaitoinen, mutta hyvin kylmän kliininen. Vaikka kuinka yritin miettiä toisin, koin synntyksen aikana valtavaa häpeää olla haarat levällään ventovieraan miehen edessä, ilman kenenkään tutun tukea tai miesystävää. Jos joskus vielä erehdyn tekemään lapsen haluan että minulla on rahaa yksityiselle klinikalle jossa kätilö on NAINEN!
Ei oo mahdollisuutta synnyttää yksityisklinikalla.
mutta ainahan sen kätilön voi vaihtaa ihan normisairaalassakin
tai miespuolisia synnytyslääkäreitä? En haluaisi sellaista katsomaan ja ompelemaan repeytyvää, veristä alapäätäni.
Et siis kannatakaan tasa-arvoa? Ja ei: tasa-arvo EI tarkoita samaa kuin "naisten oikeuksien lisääminen".
Minä en miehenä halua naissiivoojia pyörimään miesten pukuhuoneissa, mutta sielläpä ne misut vain pyörivät.
terveisin isän ja papan kanssa edelleen saunova.
Joka sairaalassa ei saa ruisketta vaikka pyytää. Olen synnyttänyt kahdessa yliopistollisessa sairaalassa. Ekassa antoivat pyytämättä--> ei paskoja sängylle.
Toisessa kätilö ei antanut vaikka toistuvasti pyysin peräruisketta, sanoi vain että kakka tulee ennen vauvaa, että antavat vain tapauksissa, joissa äiti on kärsinyt pahasta ummetuksesta juuri ennen synnytystä. No, arvata saattaa että paskoin pöydälle. Ei kyllä oikeastaan nolottanut, meni kätilön piikkiin.
Teki samat tutkimukset kuin kätilökin. Ei haitannut yhtään.
Olin ennen synnytystä miettinyt, että jos sattuisi mieskätilö kohdalle niin pyytäisin, että saisin naisen. En ole koskaan suostunut miesgynellekkään menemään. Mutta siinä vaiheessa kun hoipuin tuskissani synnytysosastolle oli aivan sama kuka siellä jalkopäässä häärii kunhan osaa työnsä! Ja ei mitään valittamista, ystävällinen ja asiallinen kätilö. Ei tosin naistenklinikalla vaan kättärillä.
kakkoja sängyltä ja ämpäristä (synnytyksen aikana).
T. Ap