Monenko kanssa olet nainut? Minä n. 80-100 miehe kanssa
Ei ole tullut laskettua.
Tosin nyt viimeiset 17v olen ollut kai vain yhden kanssa. En niin muista muutaman känniyön tapahtumaa kovin tarkasti.
Kommentit (39)
Jos saisin valita uudestaan odottaisin varmaan avioon tai olisin toivonut olevani vain yhden ja ainoan kanssa.
en halua edes ajatella teinivuosia, mutta 18-vuotiaasta eteenpäin vain kahden. Ja olen päättänyt etten muita paljoa mukaan laskeskelekaan enää. Onhan kokemuksista varmaan jotain hyötyä, mutta totta puhuen pyyhkisin varmaan monia pois. Ei mitään iloa. 90 % satunnaisita kokemuksista ihan yhtä tyhjän kanssa.
Nyt ikää 35v., kolmikymppisenä olin ollut vain lapseni isän kanssa.
ja olen 42v.
Ja sille tiedoksi, joka kehuskeli olevansa kovin seksuaalinen, niin olen minäkin.
Eli tuo 4 miestä ei tarkoita 4 kertaa. Voi olla hyvin seksuaalinen sen omansa miehensä (tai naisensa) kanssa :)
ja muutenkin ollaan ihan tavallinen perhe. töissäkäyviä, hyvätuloisia, omakotitalo, kesämökki ja farmariauto, koira ym. :D Ei sitä päällepäin näy kuka tätä harrastaa. Eikä siitä naapureille tai työkavereille huudella. Ja löytyy asiaan "vihkiytyneiden" sivustoilta. Ja osa jo monen vuoden takaisia tuttuja. Ihan ystäviäkin jo paljon. Ollaan tavattu lapsiaankin ja käyty ihan taviksena muutenkin esim. kahvilla jne. jos on oltu esim kaupunkireissulla muuten vaan
Et kai itsekään kerro lapsillesi ja tuttavillesi seksielämästäsi?
En tosiaan ymmärrä, miten joku on ylpeä jakorasiana olostaan?
Joo ja mullakin nuo 4 ekaa alle 20-vuotiaana ennen miestäni:)
...mitä se on sulta pois ja miksi pitää arvostella toisia? Elä sä miten haluat mutta kyllä seksin harrastaminen on tasan asia josta sun on aivan turha moralisoida ketään, kun se perustuu vapaaehtoisen aikuisten ihmisten välille niin luulis että se ei sua kosketa vaikka olis ollu 497748967439763467+43967+3467 ihmisen kanssa.
Vai eikö oo parempaa tekemistä?
omat luvut sanoikin tuossa jo joku kaksoisolento, terkut vaan:)
mutta sanoisin suunnilleen 20. Ikää 24v, sinkku.
ikäni 38v., naimisissa 18v, kaks lasta. Enkä ole uskovainen jos sitä joku epäili heti :)
t. yh- äiti, jonka lapsi jo 11 v. Ei miestä viimeiseen 11,5 vuoteen...
ps. mistä te niitä miehiä löydätte ?!
vikat 20 vuotta saman kanssa. Sitä ennen vähän tai "vähän" useampi kokemus :)
Eniten harrastamme miehiä kolmantena ja joskus on kaksikin miestä ollut omani lisäksi. Pariskuntien kanssa nelistään tai kuusistaan tai siten että nelistään ja apumies jnejnejne. Meidän sessioissa miehet heteropohjalta. Viikonloppuja mökeillä järjestellään ja silloin saattaa olla parikymmentäkin henkeä juhlimassa. Toki kaikki ei peuhaa keskenään eikä yhtaikaa jne.
miten varmistatte, ettei tule tauteja? Onko kondomi käytössä ihan koko ajan joka tilantessa? Suuseksissäkin?
Joka on aviomieheni. Ei sitten pätkääkään harmita että en ole ollut sadan kanssa! Meillä on hyvä ja mielenkiintoinen seksielämä ja naimisissa 10v.
ja noistakin kahta kadun. No ne oli alle 20-vuotiaana. Ikää 27 v.
Ei ole tosin viimeiseen 10 vuoteen ollut kuin yksi.
ja yksi niistä on nykyinen aviomieheni, joten tuskin tulee lisää listaan :) hyvään on hyvä lopettaa
En tosiaan ymmärrä, miten joku on ylpeä jakorasiana olostaan?
Joo ja mullakin nuo 4 ekaa alle 20-vuotiaana ennen miestäni:)