Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenko kanssa olet nainut? Minä n. 80-100 miehe kanssa

Vierailija
04.07.2012 |

Ei ole tullut laskettua.

Tosin nyt viimeiset 17v olen ollut kai vain yhden kanssa. En niin muista muutaman känniyön tapahtumaa kovin tarkasti.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kanssa olen ollut.

Vierailija
2/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa ja mä olen kovinkin seksuaalinen ihminen

7 kanssa olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut sitten teinivuosien. Nykyisen kanssa olen ollut viimeiset 7 v.

Vierailija
4/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.60 miehen ja parinkymmenen naisen. Näistä n.35 miestä ja kaikki naiset 20 vuotta kestäneen avioliittoni aikana.

Harrastamme ryhmäseksiä.

Vierailija
5/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa ja mä olen kovinkin seksuaalinen ihminen

7 kanssa olen ollut.

mutta kuulostahan se aika suurelta määrältä!

mutta siittä vaan,ei se mua haittaa!

Vierailija
6/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50 on mua nylkyttänyt, mutta vain 10 kanssa olen saanut, joten tykkään sanoa 10.

Vierailija
7/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.60 miehen ja parinkymmenen naisen. Näistä n.35 miestä ja kaikki naiset 20 vuotta kestäneen avioliittoni aikana. Harrastamme ryhmäseksiä.

Vierailija
8/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden miehen, ei ollut mun juttu,

ja parinkymmenen naisen

Vierailija
9/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.60 miehen ja parinkymmenen naisen. Näistä n.35 miestä ja kaikki naiset 20 vuotta kestäneen avioliittoni aikana. Harrastamme ryhmäseksiä.

Eniten harrastamme miehiä kolmantena ja joskus on kaksikin miestä ollut omani lisäksi.

Pariskuntien kanssa nelistään tai kuusistaan tai siten että nelistään ja apumies jnejnejne. Meidän sessioissa miehet heteropohjalta.

Viikonloppuja mökeillä järjestellään ja silloin saattaa olla parikymmentäkin henkeä juhlimassa. Toki kaikki ei peuhaa keskenään eikä yhtaikaa jne.

Vierailija
10/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eniten harrastamme miehiä kolmantena ja joskus on kaksikin miestä ollut omani lisäksi. Pariskuntien kanssa nelistään tai kuusistaan tai siten että nelistään ja apumies jnejnejne. Meidän sessioissa miehet heteropohjalta. Viikonloppuja mökeillä järjestellään ja silloin saattaa olla parikymmentäkin henkeä juhlimassa. Toki kaikki ei peuhaa keskenään eikä yhtaikaa jne.

[/quote]

Vierailija
11/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin ollaan ihan tavallinen perhe. töissäkäyviä, hyvätuloisia, omakotitalo, kesämökki ja farmariauto, koira ym. :D

Ei sitä päällepäin näy kuka tätä harrastaa. Eikä siitä naapureille tai työkavereille huudella.

Ja löytyy asiaan "vihkiytyneiden" sivustoilta. Ja osa jo monen vuoden takaisia tuttuja. Ihan ystäviäkin jo paljon. Ollaan tavattu lapsiaankin ja käyty ihan taviksena muutenkin esim. kahvilla jne. jos on oltu esim kaupunkireissulla muuten vaan

Vierailija
12/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin ollaan ihan tavallinen perhe. töissäkäyviä, hyvätuloisia, omakotitalo, kesämökki ja farmariauto, koira ym. :D Ei sitä päällepäin näy kuka tätä harrastaa. Eikä siitä naapureille tai työkavereille huudella. Ja löytyy asiaan "vihkiytyneiden" sivustoilta. Ja osa jo monen vuoden takaisia tuttuja. Ihan ystäviäkin jo paljon. Ollaan tavattu lapsiaankin ja käyty ihan taviksena muutenkin esim. kahvilla jne. jos on oltu esim kaupunkireissulla muuten vaan

Vierailija
13/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä monella ollut vähän seksikumppaneita. Minä olen "vasta" 29v ja tästäkin olen vähän reilu 6v ollut mieheni kanssa ja 2 lasta. Ja ehdin ennen miehen tapaamistani eli n.23 v saakka olemaan n.30-40 miehen kanssa. Miestäni en ole koskaan pettänyt. EIkä ole ollut seksitauteja. :D Joskus muistelen sitä villiä nuoruus aikaa.. Oli kyllä hauskaa! Milloin oltiin missäkin päin Suomea ja joskus maailmaakin ja seksi oli vaan seksiä!! :)

Vierailija
14/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 2 oli yhdenillanjuttuja

Vierailija
15/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noit joilla luku on yleensäkään jo yli 10!!!

Vierailija
16/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitänyt tarkasti kirjaa. Olen 36 vuotias ja olin naimisissa 7 vuotta, erosta nyt 4 vuotta. Eron jälkeen miehiä ollut 5, muuta ennen kuin täytin 25.

Vierailija
17/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista kyl.

Vierailija
18/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa, enempää ei ole tarvittu. Kymmenen vuotta yhdessa ja kaksi lasta.

Vierailija
19/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v ja takana 200-300 seksikumppania.

Vierailija
20/39 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luku on jotain 20-30 väliltä.