Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri luikki pakoon kun epäilen sen iskevän / olevan suhteessa mieheeni.

Vierailija
04.07.2012 |

Olen pidemmän aikaa katsellut vierestä kun kaveri lirkuttelee ja kikattelee mun miehelle. Mies ei ole mitenkään reagoinut siihen.

Kun tarpeeksi asiaa pyörittelin, epäilin kaverilla olevan suhde mun miehen kanssa. Jossain takaraivossa jyskytti tieto ettei mieheni sellaista tee. Luotan häneen kyllä.

Kaveri soitteli aina vaan miehelleni ja käyttäytyi ihan eri tavalla hänen läsnäollessa kuin jos vain minä olin paikalla. Ihme 16 v kikattelua lirkuttelua ym. Ärsyttävää oksettavaa... Ei pitänyt muhun yhteyttä ollenkaan. Ei vastannut mun puheluihin, ei poikani puheluihin, vain mieheni puhelimesta soitetuihin puheluihin. Testasin tämän.

Jokunen aika sitten oli meillä viettämäss tyttäremme synttäreitä. Paikalla oli myös muita minun kavereita sekä mieheni ja minun sukulaisia. Kuulin toiselta kaveriltani, että tämä kaveri on jäämässä meille yöksi. Jotenkin mun kuppi vaan meni nurin, kun hän istui sohvalla miheni vieressä illalla kun kaikki muut olivat lähteneet ja itse olin vienyt yhden sukulaisen kotiin. Kilahdin ihan täysin, mutta rauhallisesta sain nostettua kissan pöydälle ja kysyin mitä heillä oikein on meneillään.

Mies oli ihan ihmeissään eikä tajunut mitään. Kaveri luikki pakoon kuin pelästynyt kani.

Miehen kanssa puhuimme asiat halki eikä hän ollut tajunut niitä vihlailuja kaverini osalta. Tämä kaveri yritty myös iskeä toisen kaverini miesystävää vaikka tällä on uusi naisystävä. Kun tämän kerroin mihelleni hän ymmärsi yskän.

Tais tyyppi suutahtaa kunnolla. Ihmetyttää vaan miksi ei jäänyt selvittämään asiaa vaan luikki pakoon? Itse olisin toiminut päinvastoin. Olisin suuttunut jos joku syyttelis mua siitä että mulla olisi suhde tämän mieheen. Ei tainnut akalla olla ihan puhtaa jauhot pussissa?!

No, eipä sitä ihmistä enää voi kaveriksi kutsua. Tämän jälkeen hän myös suuttui kun emme vieneet hänet kotiin yhdestä tapahtumasta, mutta meillä oli auto täynnä. Oletti meidän vaan kuskaavan häntä.

En enää tiedä mitä kaikkea tästä pitäisi ajatella. Vai pitäsikö mitään?

No, tällainen tarina tällä kertaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne Porvooseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi