Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoli sukua pelkää mieheni teinitytärtä

Vierailija
04.07.2012 |

Likka on 17v ja on saanut jo muutaman vuoden tehdä mitä huvittaa, siis kaikki ryypiskelyt ja tupakoinnit, sekä laivareissut ilman aikuista, eikä mistään anneta palautetta. Itse en puutu, koska olen vain äitipuoli.

Aborttikin sille on kerran tehty. Isoäiti maksaa sille kaiken, siis elämisen, tietokoneet, puhelimet + niihin liittymät ja harmittelee sitten mulle kun kaikki rahat menee siihen tyttöön.

Muitakin lapsenpalsia on, mutta tätä yhtä hyysätää.

Samoja selityksiä olen kuullut hänen isältään, eli mieheltäni, anopiltani ja jopa tytön äidiltä, että ei vaan halua alkaa riitelee kun tyttö voi suuttua.

Kieltämättä tytöllä on terävä kieli kun sille päälle sattuu, mutta muita lapsia kasvatetaan ihan toisin. Minulla ja miehelläni ei ole yhteisiä lapsia, joten ei ole penniäkään minulta pois. Ihmetyttää vaan että yhdellä noin iso valta aikuisiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisessa tilanteessa vanhempana tai isovanhempana.

Vierailija
2/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kompensoivat rahalla sitä ettei tytöllä ole ydinperhettä? Alitajuinen huono omatunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, miehen 17-vuotias poika juo (ja on silloin agressiivinen), haluaa asumaan yksin, sillä on käytössä rahaa normaalisti noin 500-600e/kk ja valittaa kun ei ikinä saa rahaa (nyt kesäaikaan tuplaten käytössä), polttaa, ei innostu mistään ja jos jotain työtä teetättää tekee väkisin ja näyttää sen myös..

Ja tämän kaiken aiheuttaa äiti, joka kostoksi sallii kaiken, jotta miehelleni tulee paha olo, koska hän ei hyväksy juopottelua, tupakkaa eikä alaikäisenä yksin asumista. Ex-vaimo on myös itse alkanut käyttää reippaanlaisesti alkoholia ja on kertonut olevansa katkera erosta. Ihmetyttää vain miksi pojalleen kostaa/pilaa hänen elämänsä.

Vierailija
4/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, miehen 17-vuotias poika juo (ja on silloin agressiivinen), haluaa asumaan yksin, sillä on käytössä rahaa normaalisti noin 500-600e/kk ja valittaa kun ei ikinä saa rahaa (nyt kesäaikaan tuplaten käytössä), polttaa, ei innostu mistään ja jos jotain työtä teetättää tekee väkisin ja näyttää sen myös..

Ja tämän kaiken aiheuttaa äiti, joka kostoksi sallii kaiken, jotta miehelleni tulee paha olo, koska hän ei hyväksy juopottelua, tupakkaa eikä alaikäisenä yksin asumista. Ex-vaimo on myös itse alkanut käyttää reippaanlaisesti alkoholia ja on kertonut olevansa katkera erosta. Ihmetyttää vain miksi pojalleen kostaa/pilaa hänen elämänsä.

Vierailija
5/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle räkänokalle elämä näyttää nurjan puolensa, älä huoli.

Vierailija
6/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika itsessään on kiva, mutta äiti saanut hirveää tuhoa aikaan. Miehenikin sanoo välillä ettei tunnista omaa poikaansa, on muuttunut kiltistä niin hirveäksi.

On myös kova valehtemaan ihan kaikille.