Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mä putoan työelämästä liian aikaisin

Vierailija
15.05.2012 |

millä elän? Olen siis masennusta sairastanut ja pitkillä sairaslomilla ollut. Nyt vähän pelottaa että jos ei pystykään työhön. Teen nyt 6h päiviä. Kotona oleminen pelkästään on sekin tylsää, mutta työ on hektistä ja paljon organisoitavaa/muistettavaa nykyään.

Palkka on nykyisellään jotain 1300€

ap

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiin ei tarvitse kirjoittaa ap, tiedämme että olet alkuperäinen kijoittaja.

Masennuksen kanssa taistelu on tuollaista. Onko lääkitys ja terapia kunnossa? Eihän sitä pääse eteen päin kuin kokeilemalla.

Et voi aloittaa uutta lukua elämässäsi jos luet vanhaa lukua uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hektinen työ ei ehkä ole sitä, mitä masentuneena haluaa tehdä, vaikka joku työ epäilemättä on hyväksi.

Monesti 6 tunnin työpäivissä on myös se vika, että sun vaan odotetaan tekevän sama työmäärä, mutta lyhyemmässä ajassa. SUlla voisi siis olla paremmat olot 8 tunnin työpäivällä. Olisi paremmin aikaa tehdä samat duunit. VÄhemmän hektistä.

Mut älä stressaa. Jos putoat työelämästä, saat ensin kuntoutustukea (eli määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä) ja sitten työkyvyttömyyseläkettä ja näiden lisäksi asumistukea ja mahdollisesti harkinnanvaraisesti toimeentulotukea. Silläkin selviää, kun elää vaatimattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sekään ole maailmanloppu tai katastrofi jota tarvitsisi pelätä ylettömästi. Ja se jälkeen jos tosiaan noin käy, on mahdollista vaikka opiskella kokonaan uusi ammatti jos tuntuu ettei vanhaan enää pysty.

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä mitä muuta työtä sitä tekisi. Joo 8h päiviä oon miettinyt. Itsellä vielä vaan pienet lapset. Miehen palkka ei ole niin iso että sillä pärjättäisiin. Meillä omakotitaloa, normaalikokoinen. Niin ja jos putoan työelämästä niin mitä päivät tekisin. tarvisi ainakin seuraa ehkä sitten vauva tms?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi