Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sinusta, joka olet saanut lapset nuorena, tuntuu kun kaverisi alkaa saamaan

Vierailija
04.07.2012 |

lapsia vasta yli 10 vuotta myöhemmin?

Oletko iloinen, että lapsesi ovat jo isoja vai tekeekö mieli hankkia iltatähti?

Minä aloin hankkia lapsia "vanhana" ja nyt lapset ovat ohitaneet taaperovaiheen niin tekee mieli pykätä vielä yksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että luojan kiitos se aika elämästä on minulla jo takanapäin. Ei ole tullut vauvakuumeita. En mitenkään nauttinut vauva-ajasta...

Vierailija
22/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä on jo keski-iässä ei enää nuori...

Sitten kun se on täysi-ikäinen niin mä olen vasta 44 ja mies 45. Otetaanpa rinnalle miehen veli, jonka kuopus on vasta 6-vuotias kun se on 45. On siinä pieni ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopus on 4-vuotias. Nyt on tosiaan tullut se aika kun muut ikäiseni alkavat lisääntyä (sain esikoisen kun olin 21, olen nyt 28) ja kun katselee noita isoja mahoja, tuskaista kävelyä ja väsynyttä olemusta pikkuvauvojen äideillä, huokaisen suorastaan helpotuksesta että omat lapset on nyt tehty. =D

Nuori olen toki vieläkin, mutta lapsilukuni on täynnä, onneksi. =)

Vierailija
24/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ohi kun katson nyt muita pikkulasten äitejä ystäväpiirissäni. En tietty kehtaa sitä ääneen heille sanoa, mutta suokaisen salaa helpotuksesta kun laspeni on jo pitkälle koululaisia ja he valvovat öitään ja vaihtavat kakkavaippoja =)

Mitä vanhemmaks tulee, sen mukaavuudenhaluisemmaksi ainakin minä olen tullut, joten ei enää iltatähtiä kiitos mulle.

Aikansa kutakin.

Vierailija
25/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ohi kun katson nyt muita pikkulasten äitejä ystäväpiirissäni. En tietty kehtaa sitä ääneen heille sanoa, mutta suokaisen salaa helpotuksesta kun laspeni on jo pitkälle koululaisia ja he valvovat öitään ja vaihtavat kakkavaippoja =)

Mitä vanhemmaks tulee, sen mukaavuudenhaluisemmaksi ainakin minä olen tullut, joten ei enää iltatähtiä kiitos mulle.

Aikansa kutakin.

Hyvin sanottu!

Vierailija
26/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä on muilla sanomista.

Vierailija
27/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta tällä iällä (eli 32+). Neljä muksua on jo tehty, enkä kestäisi ajatustakaan enemmästä. Sterilisaatio tehty.

Vierailija
28/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Samaa mieltä, vaikka olen edelleen nuori ja muksut vasta 5&9. En ole koskaan vaatinut ketään olemaan kiinnostunut minun vauvoistani eikä minua suoraan sanottuna muiden vauvat oikein kiinnosta...toki ne on ihan söpöjä mutta ei ole mitään kiinnostusta leperrellä, pitää sylissä tms. Olen vain helpottunut kun näen pieniä vauvoja ja itsellä ei ole vaikka vauva-ajastaKIN kovasti nautin.

Vierailija
29/31 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen vauva-arjesta, mutta kiitos, meille riittävät nämä kaksi koululaista.

t. äiti 34-v.

Vierailija
30/31 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt isompien ollessa koululaisia on kaksi pientä lisää. Olen todella onnellinen, että "aloitimme ajoissa" ja ennätimme saada ison perheen!

Vierailija
31/31 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen ja harrastuksille

ja voi tehdä erilaisia asioita lastensa ja perheensä kanssa kuin aiemmin.

t. äiti 35v, jolla kolme esikoulu-kouluikäistä lasta

on ohi kun katson nyt muita pikkulasten äitejä ystäväpiirissäni. En tietty kehtaa sitä ääneen heille sanoa, mutta suokaisen salaa helpotuksesta kun laspeni on jo pitkälle koululaisia ja he valvovat öitään ja vaihtavat kakkavaippoja =) Mitä vanhemmaks tulee, sen mukaavuudenhaluisemmaksi ainakin minä olen tullut, joten ei enää iltatähtiä kiitos mulle. Aikansa kutakin.