Mä olen rakastunut julkkismieheen kuin joku pahinkin teini.
Mikään muu ei pyöri mielessä kuin se mies. Ihan järjetöntä! Eikö tällainen kuulu siihen lapsuuteen/teini-ikään eikä aikuisuuteen. Miten tästä pääsee eroon?
Kommentit (5)
Mulla on samantapainen ongelma... kohde on onneksi nii kaukana, että ei oo kiusausta ryhtyä toimenpiteisiin. Jos fanittaisin jotaki suomi-julkkista niin varmaan toiveikkaana stalkkaisin sitä jossain helsingin yössä ...hehhehh
Mulla on samantapainen ongelma... kohde on onneksi nii kaukana, että ei oo kiusausta ryhtyä toimenpiteisiin. Jos fanittaisin jotaki suomi-julkkista niin varmaan toiveikkaana stalkkaisin sitä jossain helsingin yössä ...hehhehh
Se juuri tekee tästä asiasta todella rasittavaa. Mä en asua Helsingissä, mutta kovasti mietin, että laittaisko kämpän myyntiin ja muuttais sinne. :D
ap.
Se juuri tekee tästä asiasta todella rasittavaa. Mä en asu Helsingissä, mutta kovasti mietin, että laittaisko kämpän myyntiin ja muuttais sinne. :D
ap.
Voihan tollastakin tapahtua:D