Mietittekö muita miehiä?? Mikä "kriisi" mulla on :D
Olen siis reilu 30v nainen ja mieheni kanssa ollut yhdessä n.7v. Kaksi lasta. Ja meillä on oikeastaan kaikki hyvin! :) Mies on mukava, huumorintajuinen ja ennen kaikkea hyvä isä lapsille. Seksiäkin on, mutta myäönnän että en kovin aktiivinen ja aloitteen tekijä yleensä itse ole. :S Mutta, joo.. Olen nyt erityisesti kevään ja kesän aikana miettinyt kauheasti muita miehiä. Milloin tulee mileen joku nuoruuden ihastus/rakkaus tai sitten muuten vaan kun näen jonkun komean miehen jne. alkaa mielikuvitus laukkaamaan. ;) Johtuuko se kesästä vai mistä? Koskaan en ole miestäni pettänyt ja en ole pettäjä tyyppiä. Ok, joskus flirttailen kyllä, erit. kun olen illanvietossa ja alkoholia vähän kulunut. Tuleeko muille tämmösiä "vaiheita". Juuri hetki sitten luin lehteä jossa oli mies joka aikoinaan oli minuun ihastunut niin johan aloin häntä miettimään.. huh huh. Toiv. menee nopsaa ohi :) Eikä kerro kulahtaneesta avioliitosta ;)
Kommentit (3)
siitä huolimatta saman miehen kanssa naimisissa jo 15 vuotta.
Meillä tosin on miehen kanssa aika väljähtänyt suhde. Mies on komea, mukava jne., mutta jostain syystä en vaan nyt oikein syty ja toiset miehet on mielessä. Ehkä tuo oma mies on liian tuttu...
Mutta kai tää tästä.
Yhdessä 8v. 2 lasta. Joku kriisi ehkäpä..