No entäpä sitten SINUN LAATUkellosi?
Kommentit (50)
Mä en osaa kelloa pitää, joten puhelimella mennään :)
pitkään ne teidän laatukellot toimii?
Minulla on n. 5v vanha citizen eco-drive ja hyvin tuo näyttää edelleen toimivan, vähän näyttää auringonvaloa välillä niin hyvin pysyy ajassa ilman paristoja. Siinä on laatua enemmän kuin useamman tonnin merkkikelloilla.
Mun pitäisi ottaa lainaa sitä varten pankista :)
on ranteessa Rolex Datejust 2 Ovh vajaat 7000€.
(9500 eur) ja ostan seuraavaksi laiturin (6000 eur) joten seuraavan kellon hankinta jää jonkin verran tulevaisuuteen. Pitäisköhän mun laittaa jotkut lätkät noista muista menoista esim. nykyisen kellon rannekkeeseen?
haaveilin, merkkipäivän kunniaksi itselleni ostin.
Teini-ikäisenä minulla oli rantarolex ja silloin päätin että joskus on ranteessa aito samanlainen.
Minulla on n. 5v vanha citizen eco-drive ja hyvin tuo näyttää edelleen toimivan, vähän näyttää auringonvaloa välillä niin hyvin pysyy ajassa ilman paristoja. Siinä on laatua enemmän kuin useamman tonnin merkkikelloilla.
Laatukellohan nyt kestää koko eliniän ja pidempäänkin. Halpiskellonkin odotan kestävän tuon 5 vuotta.
(9500 eur) ja ostan seuraavaksi laiturin (6000 eur) joten seuraavan kellon hankinta jää jonkin verran tulevaisuuteen. Pitäisköhän mun laittaa jotkut lätkät noista muista menoista esim. nykyisen kellon rannekkeeseen?
Lapset kuluneen ja mökit laitureineen. Lisäksi siihen vielä se kello.
Laatukellohan nyt kestää koko eliniän ja pidempäänkin. Halpiskellonkin odotan kestävän tuon 5 vuotta.
pitää myös huoltaa jotta se kestäisi.
Oma Rolexini pitäisi käyttää huollossa 10v välein.
En tiedä hintaa, mutta sain sen töistä lahjaksi.
Kullattu tuo on ja hyvin toimii. Klassisen näköinen, joten käy melkein kaikkien vaatteiden kanssa.
On minulla myös moderni musta-hopeinen Fossil jos haluan olla rock ;)
Laatukellohan nyt kestää koko eliniän ja pidempäänkin. Halpiskellonkin odotan kestävän tuon 5 vuotta.pitää myös huoltaa jotta se kestäisi.
Oma Rolexini pitäisi käyttää huollossa 10v välein.
Esim:
http://www.longitudi.fi/product/196/heuer-kronografi-1950-luvulta
On miesten, mutta ei haittaa. Tykkään enemmän.
kellot kiinnostavat enemmänkin, lainatkaapa kirjastosta "Kellomies" -niminen opus.
Lapset kuluneen ja mökit laitureineen. Lisäksi siihen vielä se kello.
Kun tyhjästä aloittaa, saa tehdä aika pitkään hyväpalkkaisiakin töitä, että saa maksettua talon, mökin, lapset, autot, moottoripyörät, veneen ja ne kellot. Kyllä meidän ainakin täytyy pistää asioita hankintajärjestykseen.
Kun tyhjästä aloittaa, saa tehdä aika pitkään hyväpalkkaisiakin töitä, että saa maksettua talon, mökin, lapset, autot, moottoripyörät, veneen ja ne kellot. Kyllä meidän ainakin täytyy pistää asioita hankintajärjestykseen.
Aiemmasta kommentistasi sai vain sen kuvan, että sinulla ei ole kelloa, mutta sinullapas onkin lapsi vaihto-oppilaana ja laituri rannassa. Ihan kuin niillä laatukellon omistajilla ei olisi. Tai ainakin toivon niin, että kallista kelloa ei osteta ensimmäisenä vähistä rahoista tai lainalla. Ei minunkaan prioriteeteissåni laatukello ole aivan kärkisijoilla.
33
Lopetin kellon käytön yli 10 v. sitten. Olo on vapaampi, kun ei ole kelloa ranteessa tikittämässä. Ajan näkee kännykästä. Naisten rannekellot ovat jotenkin rahvaanomaisia, vaikka olisivat miten kalliita tahansa.
Laadusta en tiedä, mutta toiminut jo monta vuotta, on kaunis ja kestää vettä. Riittää siis minulle.
Minulla on kanssa jokin Citizenin sukeltajankello. Vuosia on toiminut hyvin. Ei naarmuakaan safiirilasissa, vaikka on melkoisissa vauhdeissa ollut mukana ja toimii kivasti vara-ajanottolaitteena dyykeillä :) Ja hinta oli vain jotain 200 euron paikkeilla. Tässäpä melko hyvä hinta-laatusuhde!
http://www.omegawatches.com/ladies/constellation/
Teräksisenä, hinta hiukan yli 2000€, joten ei näemmä täytä palstan laatukellomääritelmää. :)
Lopetin kellon käytön yli 10 v. sitten. Olo on vapaampi, kun ei ole kelloa ranteessa tikittämässä. Ajan näkee kännykästä. Naisten rannekellot ovat jotenkin rahvaanomaisia, vaikka olisivat miten kalliita tahansa.
ne ovat liian korumaisia makuuni.
Mutta kyllä rannekello on mielestäni paljon kätevämpi kuin kello, aika selviää käden käänteessä. Ja kännykän kanssa säheltäväkö olisi vapaampi? Hehhee...
BVLGARI, Franck Muller, Rolex