Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vahvuuksilla piilolinssejä saa? pitäisköhän kokeilla...

Vierailija
04.07.2012 |

Tuli spostiin Instrun mainos piilareista ja taas nousi pintaan haave olla joskus ilman silmälaseja, ei koko ajan koska ne ovat "osa minua" ja kivan näköiset mutta aina välillä...

Mulla vaan on tod huono näkö eli miinuslasit joissa kaikki mahd hionnat..entä nouseeko piilareiden hinnat sitten ylös lasien tapaan kun tod huononäköisen piilarit kyseessä??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linssit noin -10. Hajataiton korjaus maksaa piilolaseissakin enemmän mutta vahvemmista linsseistä ei taida tulla ekstraa. Suosittelen aloittelijalle kertakäyttölinssejä, paljon helpompia.

Vierailija
2/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vahvuus on. Mulla näkö -8 ja piilarit -7. Tilaan nykyään aina netin kautta ja sieltä halvempaa. Ekalla kerralla toki optikon kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään uimassa käyttää piilareita ja muutenkin kesäkuumalla, lasit hiostaa ikävästi nenällä. Joskaan en toki aina jaksa laittaa ja käytänkin kertakäyttöpiilareita. Välillä menee pitkään, etten käytä niitä lainkaan ja välillä on kausi, että pidän piilareita useammin kuin laseja.

Vierailija
4/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vahvuus on. Mulla näkö -8 ja piilarit -7. Tilaan nykyään aina netin kautta ja sieltä halvempaa. Ekalla kerralla toki optikon kautta.

Vierailija
5/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ainakin noilla vahvuuksilla piilarit on vielä ihan varastotavaraa, eivätkä normaalia kalliimpia. Niillä ei tietysti hajataittoa tms korjata, mutta ainakaan itselle ei satunnaisessa käytössä ole tarpeenkaan. Lisäksi noin isoilla miinuksilla linssit myydään 0,5 vahvuuksien välein (kun pienemmillä vahvuuksilla linssejä saa 0,25 välein), joten välttämättä ihan omilla vahvuuksilla ei saa, mutta ei se käytännössä haittaa.

Nyt puhun siis kertakäyttöisistä linsseistä. Ne on satunnaisee käyttöön helpoimmat ja kokemattomalle yksinkertaiset käyttää.

Vierailija
6/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuuteni ovat -8 ja -10.

ap

Vierailija
7/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit -10 ja -11, piilarit -9 ja -10.

Ei ne ihan hyllytavaraa ole, mutta oma optikkoni pitää aina huolta että mun vahvuuksia hyllystä löytyy :)

Ilman muuta piilarit päähän! Tämän vahvuiset rillit pienentää ihan hulluna maailmaa, huomaat eron kun katselet piilareilla miten suurelta kaikki näyttääkään. Samaten paksut linssit pienentää silmiä huomattavasti.

Vierailija
8/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinssit ovat saman hintaisia vahvuuksista huolimatta. Siksi piilareissa on pienemmät lukemat, koska silmän pintaan laitettaessa ne kattavat koko näkökentän. Minulla on molemmissa silmissä piilolinssit -8, ja mieluummin käytän kuin silmälaseja. :)

Vierailija
9/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit -10 ja -11, piilarit -9 ja -10.

Ei ne ihan hyllytavaraa ole, mutta oma optikkoni pitää aina huolta että mun vahvuuksia hyllystä löytyy :)

Ilman muuta piilarit päähän! Tämän vahvuiset rillit pienentää ihan hulluna maailmaa, huomaat eron kun katselet piilareilla miten suurelta kaikki näyttääkään. Samaten paksut linssit pienentää silmiä huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän