Mies ei anna suuseksiä :(
Viisi vuotta yhteistä taivalta takana. Mies jo ekoilla seksikerroilla teki selväksi, että alapäätäni ei sitten käy nuolemaan. Harmitti, mutta muuten seksi on ihan ok. Nykyään olen herännyt ajattelemaan pettyneesti, kun en saa suuhoitoo ilmeisesti enää koskaan, jos tässä (muutoin kaikinpuolin hyvässä) liitossa olen. Suuseksi nyt vaan on niin taivaallista! Mies ei edelleenkään lämpene asialle, vaikka ollaan puhuttu ja olen sanonut että en minäkää anna suuhoitoa jos ei hänkään. Ei kuitenkaan liikuta miestä, hän mieluumin vetää itsekseen hanskaan sitten.
Mitä tässä nyt voi tehdä? Mies haluaisi anaalia, mutten ole halunnut antaa. Ehkä mies kokee suuseksin yhtä vastenmieliseksi kuin minä anaalin. Minkäänlainen vaihtokauppa ei miehelle käy, olen ehdottanut...
Kommentit (22)
Minunkaan exä ei antanut suuseksiä. Yritin monesti, mutta aina vastaus oli ei. Oli joskud kerran kokeillut sitä ihan teininä jonkun kanssa ja "ei ollut mun juttu" ja tuntu että miestä ällötti ajatuskin sen nuolemisesta. Nykyinen onneksi nuolee:) alkuu mua ujostutti suuseksin vastaanottaminen, koska en ollut vuosiin saanut suuseksiä. Ujous on onneksi mennyt ohi:)
En mäkään saa suuseksi. vaikka haluasin. Mies ei halua suudella mutta oon sanonutkin että jos ei suukkoja ei naintia. Nytpä ei ole rakasteltu pitkään pitkään aikaan. Varmaan kattelee jo muita ja suunnittelen pois muuttoa. Väliäkö tuolla nyt sitten...