Mä olen nyt niin paskana, voisin aivan hyvin raastaa ranteet auki
ei täällä kellään olisi mulle myötätuntoa? En edes tiedä miksi tänne kirjoitan mutta kai´se helpottaa hieman kuitenkin. Toinen vaihtoehto on hyppää järveen tai jotain. En halua järkyttää ketään enkä muuten olla inhottava, mutta kaipaisin jotain mikä pitäis mut raiteillani nyt.
Kommentit (9)
mitä tahansa on tapahtunut, sulle on tehty tai sä oot tehnyt, mikään ei ole niin, etteikö siitä voisi päästä pikkuhiljaa eteenpäin. Elämässä tulee varmasti vastaan parempia aikoja tai ainakin opit elämään tämän asian kanssa ja on muuta hyvää, minkä takia jatkaa.
Mä haluan ainakin auttaa Sua!
Jos sua ahdistaa, oot hyvin masentunut tai muuta niin apua on saatavilla. Joskus sitä joutuu vaan hakemaan mutkan kautta.
ja niistä pääsee yli. Olen itsekin miettinyt noin muutaman kerran, mutta olen kiittänyt Luojaa, kun olen jatkanut elämää. Kaikkea mukavaa pientä on elämässä tullut kuitenkin vastaan ja vastoinkäymiset ovat osa elämää.
Mun osa olisi varmasti kohtuuton monelle; terveenä syntynyt lapsi sairastui muutaman vuoden iässä vakacasti ja parannuskeinoa ei ole. Siltikin sinnitellään.
Jos oikein ahdistaa, soita johonkin palvelevaan puhelimeen tai hakeudu päivystykseen. Apua saa, jos haluaa. Ihmisiä me kaikki vain ollaan.
En tiedä miksi olet juuri nyt niin ahdistunut, mutta uskalla uskoa itseesi. Meillä ei ole tässä elämässä varmuutta mistään muusta kuin itsestämme. Ja 'minä' on vain tähtitomua. Älä ota itseäsi liian vakavasti, älä ota tätä elämää liian vakavasti. Tänne mahtuu virheitä ja surua ja murhetta. Ja kun nostamme katseen navastamme, kun unohdamme menneet, emmekä murehdi tulevia, vaan olemme tähtitomua, muiden tähtitomujen joukossa tällä valtavalla pallolla, tässä äärettömässä avaruudessa, tässä ja nyt, eivät murheet voi meitä kaataa.
Nauti siitä että hengität, tässä ja nyt, nauti siitä, että näet, haistat, tunnet tässä ja nyt. Kaikki muu on juuri nyt hälyä. Rakasta itseäsi huumorin pilkahdus mukana. Minäkin rakastan itseäni, ja sitä kautta kaikkia epätäydellisiä elämässään rimpuilevia ihmisiä. Ja meitä on paljon.
ja samoissa aatoksissa. Jaksetaan yhdessä huomiseen, ehkä huomenna on helpompi? halaus sinulle.
Muistakaa rakkaat, että aina on heitä jotka kuuntelevat ja tukevat. Halaus teille, olette ajatuksissa..
Eikö mielenterveyspalveluja saa muualta?
Miksi tappaisit itsesi? Miksi se auttaa? Silloinhan elämä päättyy, kaikkea kivaa olisi tarjolla ottajalle.
Muista, että järveen juokseminen ei ole ikinä ratkaisu, elämän pitäisi olla liian arvokasta sellaiseen..
Varmaan täällä löytyy myötätuntoa, mutta voisit kertoa tilanteestasi vähän niin saisit enemmän tukea. Mikä on hätänä?