Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin just elämäni ekaa kertaa joulusiivouksen!

Vierailija
24.11.2005 |

Ehtivät tulemaan vielä joulunalusviikolla, mikä oli tosi loistava juttu! Itse siivoan kaikki kaapit sisältä ja vien matot pesulaan, mutta muu jää toisten tehtäväksi. Ihan kuin olisi tippunut kilojen taakka harteilta, kun ei tarvitse stressata että milloin ehtii tekemään ja mitä.

Vitsi, miten sitä voi tulla iloiseksi moisesta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä. Mies oli itseasiassa se joka patisti minut varaamaan palvelun. Itse olen tähän asti hampaat irvessä siivonnut ja siivonnut ennen joulua. Nytkin on ollut pieni paniikki päällä, koska minä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä joulu ei tule jos ei ole joka paikkaa kuurattu.

Vierailija
2/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä tehty mitään " joulusiivousta" . Ihan normaalit viikkosiivoukset vain aina lauantaisin. Tänä vuonna varmaan siivotaan sitten jouluaattona kun sattuu lauantaiksi. Viikolla ei ehdi eikä jaksa enää töitten jälkeen.

t.kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän kaapit aina siistinä. Enkä stressaa joulusta muutenkaan.

Kyllä se pienemmälläkin touhotuksella tulee varmasti ja saa tunnelman aikaiseksi...

Vierailija
4/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhkiä murut pois, inventoida sinne kertyneet turhan roinan ja minä tykkään tehdä sen jouluksi. Miksi ihmeessä joulusiivous on jotenkin paha asia, mutta jos tuon tekee vaikka juhannukseksi, kukaan ei ole milläänsäkään? Joulu tulee vaikka kuinka sotkuiseen kotiin, mutta mulle osa joulua on siisti, raikas, hyväntuoksuinen ja kauniiksi koristeltu koti. Matotkin meillä menee pesulaan jouluksi. Toiset pesee kesällä, toiset jouluksi.

Onko vaikea ymmärtää että ihmiset on erilaisia ja heille on eri asiat tärkeitä?

Vierailija
5/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ei ole ikinä tehty mitään " joulusiivousta" . Ihan normaalit viikkosiivoukset vain aina lauantaisin. Tänä vuonna varmaan siivotaan sitten jouluaattona kun sattuu lauantaiksi. Viikolla ei ehdi eikä jaksa enää töitten jälkeen.

t.kolmen äiti

Vierailija
6/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristellaan kuusi, minä olen kovasti keittiössä, mies siivoilee. jne. sittenhän se kovasti maistuukin se joulu! Olen myös huomannut, että lapsiperheessä ei oikeasti kannata aloittaa kovin paljon aikaisemmin tuota siivomista ym. Vaikka meillä ei ole kuin 2 lasta..

T. ohikulkija

Vierailija
7/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhitään kun on pyyhittävää, eikä niitä kaikkia tarvitse samalla kertaa siivota.

Vierailija
8/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja mulla käy kerran kuussa muutenkin, mutta nyt ollaan just muutettu, joten tää joulusiivo käy kätevästi samassa. Meillä siivooja velottaa 18,5 h + alv (nosti juuri vähän taksaansa).

Vierailija
9/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin siivous on olennainen osa jouluun valmistautumista. Miten ihanaa olisikin tulla siivottuun kotiin. Aika kallis tuo teidän siivous on kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi