Sormuksen leveys?
Moi vaan kaikille!
Tulin tänne foorumille kyselemään teiltä viisammilta sormuksen leveyteen liittyvää asiaa.
Siis mulla on kihlasormus jossa on yksi 1/3 karaatin timantti tynnyri-istutuksella.
Nyt olen katsellut netistä vihkisormuksia ja haluaisin jotain joka olisi suurinpiirtein saman levyinen mun kihlan kanssa. Ei ole niin justiinsa mutta jos edes olisi suunnilleen sinne päin niin olisin iloinen.
Etsin netistä kihlasormukseni ja siellä annettiin seuraavat tiedot:
leveys: 22,2 mm
korkeus: 23,3 mm
pituus:4,4 mm
mitä tämä siis nyt meinaa? Tuossa sanotaan että leveys on 22,2 mm mutta siis en nyt suoraan sanoen ymmärrä että niin minkä leveys? Yleensä ne vihkisormukset mitä olen netissä katsellut ovat olleet leveydeltään n. 2mm eikä mitään muita mittoja ole ilmoitettu. Mikäköhän olisi tässä samassa mittapuussa sitten minun sormukseni leveys?
Mun mielestä sormukseni näin silmämutikssa katsottuna ei oo kovin levee. Ei nyt mikään ohut narukaan mutta esimerkiksi mieheni sormus on kyllä monta kerta leveempi kuin minun.Lisään tähän nyt ihan kuvan havainnollistamaan sormuksestani. Käänsin timantin toiselle puolelle kun se ei nyt ole tässä kovinkaan olennainen juttu
Kiitos jo etukäteen !!!
ja tässä linkki kuvaan:
http://tinypic.com/view.php?pic=i6z7tt&s=6
Kommentit (8)
muuta en tiedä mutta ainakin aika paksut sormet sulla on. voi olla vaikeeta löytää yhtään mitään sormusta.
No hei kiitos vaan kovasti asiallisesta kommentista :D
Mulle on ainakin ihan jo lapsuudessa opetettu, että jos ei ole mitään kivaa sanottavaa mielessä niin silloin on parempi pitää mölyt mahassa ;)
-ap-
jaa että kiveä et näytä kuvassa kun et koe että se olisi olennaista mutta kuitenkin piti ekaan lauseeseen laittaa että minkä kokoinen dimangi sormukseen on laitettu? :DDD
Huoh no ei ole turhaan soimattu av-palstan tasoa. Tulin kysymään ainoastaan neuvoa sormuksen leveyden kanssa, en keskustelemaan timanteista kihlasormuksessa ja heti tulee tällaista kommentia niskaan?!
-ap-
ympärys, toinen läpimitta ja viimeinen korkeus. Eli tuo sormus olisi 4.4 mm leveä, kun sinum sormuksesi 2 mm leveä. Ihan varma en voi olla onko asia noin. Mutta jotenkin tuntuisi siltä.
katsottuna näyttää yhtä leveeltä kuin mun oma sormus. Eli 3mm. :)
joku nyt auttakaa :D