Mitä te vähätuloiset teette lomallanne? Paljonko on "huvibudjetti"?
Kertokaa mihin meette, mitä syötte, mitä ohjelmaa teillä on ja paljonko rahaa käytössä.
Kommentit (2)
Mutta jotain tehdään aina. Minulla on säästössä rahat jotka lapset saivat synttäri ja joululahjaksi.
Lisäksi mulla on jemmassa kotimaista lasia, kalevala koruja jne joita myyn kun rahaa tarvitaan.
Ei tehdä erikoista. Tänä kesänä saatiin kutsu kesähäihin Turkuun. Saatiin kyyti mennen tullen. Menossa mentiin Naanataliin ja muumi mailmaan, seuraavana päivänä oltiin häissä ja seuraavana päivänä lähdettiin vielä risteilylle.
Nyt ehkä mennään käymään Tampereella.
Lisäksi lapset lähtivät sunnuntaina isänsä kanssa Svitsiin 3 vkoksi, jonka jälkeen menen itse sinne viikoksi. Vikana viikkona ex menee toiselle paikalle, mutta lennetään yhdessä kotimaahan.
En yhtään osaa arvioida paljonko viikossa menee rahaa mutta onneksi on luottokortti ja tilillä jonkin verra rahaa ja pientä omaisuutta jonka voin muuttaa rahaksi hyvin nopeasti ennen laskun saapumista.
Nyt ulkomanmatka on poikkaus, tään asti matkat ovt olleet laivoja, ilmaisia tai lähes ilmaisia.
Koska sukunimet ovat kaikki samat, ex osti kaikki liput pisteillään.
Toissa kesä oli katastrofi, viime kesällä oli paljon tekemistä, kåmentiin mm Vaasaan mutta tämä on ehotomati huippu.
Viime kesä onnistui hyvin kun suunnittelin ja löysin hyviä tarjouksia.
Käymme leikkipuistossa, joskus kahvilassa tai metsässä, kerran tai kahdesti kesässä huvipuistossa tms. Aika tavallista arkea tässä eletään...kirjastossa viikottain, se on ehkä paras vinkki.