Facebookista ja kavereista, näkyykö seinälläni....
Jos hyväksyn esim.Matti Meikäläisen kaveripyynnön tai hän minun, näkevätkö vanhat kaverini seinälläni tekstin;
"minä ja Matti Meikäläinen ovat nyt kavereita", vaikka kaverilistani näkyy vain minulle?
Kommentit (10)
" Xx ja MM ovat nyt kavereita". En sitten tiedä keille kaikille se näkyy, se on varmasti asetuksista kiinni..
Siis kaverisi seinällä näkyy tuo "Xx ja MM ovat nyt kavereita", mutta tämän kaverisi kaverilista ei näy sinulle, näinkö?
En haluaisi, et fb-kaverini voivat kyylätä, kenen kanssa alan kaveriksi....
poista se raksista tekstikentän oik. ylänurkasts.
mitä on seinälläs näkyy muille, ellet ole sitä näkyvyyttä rajannut erikseen. Ja en tiedä miten/voiko noita kaveriksituloilmoituksia estää näkymästä muuta kun just poistamalla sen ilmoituksen jälestäpäin. Viisaammat voi neuvoa, jos sellanen asetus on olemassa. Ja sittenkin se sama ilmoitus komeilee sen ihmisen seinällä myöskin, jonka kanssa kaveriksi tulet. Ja koska ne näkyy uutisvirrassakin, niin tarkkasilmäiset ehtii sieltäkin bongaa, jos et tarpeeksi nopeasti poista ilmoitusta. Mitäs sitä yritetään salailla...;)
mitä on seinälläs näkyy muille, ellet ole sitä näkyvyyttä rajannut erikseen. Ja en tiedä miten/voiko noita kaveriksituloilmoituksia estää näkymästä muuta kun just poistamalla sen ilmoituksen jälestäpäin. Viisaammat voi neuvoa, jos sellanen asetus on olemassa. Ja sittenkin se sama ilmoitus komeilee sen ihmisen seinällä myöskin, jonka kanssa kaveriksi tulet. Ja koska ne näkyy uutisvirrassakin, niin tarkkasilmäiset ehtii sieltäkin bongaa, jos et tarpeeksi nopeasti poista ilmoitusta. Mitäs sitä yritetään salailla...;)
...en tajunnut, että oot jo salannut kaverilistas. Enpä nyt tiedäkään näkyykö ne sulta sittenkään. Oisko jotain tapaa testata tota. Sovi jonku frendis kaa et poistatte toisenne ja sit tuutte takas kavereiks ja se kyylää näkyykö se ilmoitus. :D
sen hyväksymäsi kaverin kaverilista ei ole julkinen! Ystäväsihän voivat käydä tutkimassa kaverisi kaverilistaa ja nähdä sinut siellä
facebook ei ole kovinkaan salainen paikka. Ei siitä semmosta kannata yrittää tehdä. Mä en vaan ymmärrä, kun jotkut vaahtoaa tästä. Pois vaan sit koko facesta. Ja kaverien ym. piilottelu on vaan säälittävää. Eiks riitä, et on mahdollisuus pyytää vain ne ihmiset kavereiksi, joille on valmis asioitaan kertomaan? Ihme salailua!
kattoa, miten oma seinä näkyy julkisesti tai jollain kaverilla kirjoittamalla kaverin nimi siihen kohtaan?
Mulla on lista salattuna, mutta kokonaismäärä näköjään näkyy muille..
Mulla on lista salattuna, mutta kokonaismäärä näköjään näkyy muille..
on vaikka mitä variaatioita. Yhdellä mun kaverilla ei näy kaverilista mulle ainakaan kuin siltä osin, keitä yhteisiä frendejä meillä on. Kaikki loput on piilossa ja kokonaismäärä kanssa. En ite jaksa kaivaa noit asetuksia ja katsoa mitä kaikkea vois suodattaa. Kun mun puolest kaikki saa näkyä.
" Xx ja MM ovat nyt kavereita". En sitten tiedä keille kaikille se näkyy, se on varmasti asetuksista kiinni..