Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lomalla ja stressaan jo nyt syksyä! Uni ei tule!

Vierailija
03.07.2012 |

Oon ollut jo viikon lomalla ja uhkaava syksy vaan tekee tuloaan. Mies kertoi juuri viikonloppuna kuinka huonosti hän voi ja mun pitää tilaa hänelle aika terveysasemalle (masennusta?). Olen ollut jo ennen lomaa ahdistunut työkuvioista, mutta nyt jotenkin tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Univaikeuksia on ollut koko kevään. Olen sairastanut aikaisemmin pari vuotta sitten paniikkihäiriötä, ja olen saanut pari kohtausta nyt lomalla. Ainoa ikävä puoli siinä on se että yksi lapsistani joutui todistamaan kohtaustani ja ihmetteli mkä äidille tuli. Jotenkin on tosi raskasta jos molemmat vanhemmat ovat lopen uupuneita jo loman alkuvaiheessa! Vinkkejä ja kokemuksia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö koe tarvitsevasi apua, jos olet saanut jo 2 kohtausta viikon loman aikana?? Nyt äkkiä yhteys työterveyteen tai suoraan mielenterveystoimistoon. Unettomuuteen saa kyllä apua lääkkeistä, mutta jos perheessänne on suurempi ongelmien vyyhti, niin tarvitsette kyllä apua. Perheneuvola voisi myös auttaa!

Vierailija
2/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tyhmää käyttää lomaansa johonkin mielenterveyspalveluihin. Ärsyttävintä tässä kait onkin se että kun olet lomalla miin silloin kai sit pitää hoitaa ittensä kuntoon ja palautua vuoden rasituksista ja olla taas työelämän käytettävissä syksyllä! No onneks en oo saanu enää kohtauksia mut tietty se on hälyyttävää. Toista viikkoa kun lomaa mennään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin te nyt heinäkuussa mihinkään vastaanotolle pääsette, ellei ole ihan akuuttitilanne. Psykiatrian avopalvelut on heinäkuussa vähillä resurssteilla, työntekijät lomilla eikä sijaisia palkata.

Olen töissä psykiatrian pkl:lla, 4 lääkäristä 1 on nyt töissä, 6 psykologista 1 töissä, sairaanhoitajista puolet lomilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan