Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on posliini. Minä en. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.07.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleeko sun mies hyvin pillua?

Vierailija
2/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa tosi harvoin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies että sinäkin olisit?

Vierailija
4/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies että sinäkin olisit?

sanonut mitään asiasta eikä ehdottanut että ajelisin itsekin. Olen luonnostaan vaalea- ja hentokarvainen, joten ei olisi paljon ajeltavaa. Ei siis rehota millään muotoa.

Itselleni ei ole koskaan tullut mieleen ajella posliinia, mutta voisin ihan hyvin sen tehdäkin jos mies ehdottaisi.

Vierailija
5/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli joskus itsenäinen valtio jolla oli omat postimerkit sun muut. What the hell happened?

Vierailija
6/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minäkin saisin pokattua posliinimiehen? Tekisi kovasti mieli...

Vierailija
7/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kai aika harvinaisia.

ap

Vierailija
8/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaako hän itse aina vai autatko joskus?

Onko hän käynyt brasilialaisessa sokeroinnissa tai vahauksessa? (kyllä, niitä tehdään miehillekin mutta ei ihan joka kosmetologilla)

Autatko sinä sokeroinnissa tai vahauksessa? (joita on itse vaikea tehdä)

Ujosteleeko hän posliiniaan uimahallin tai urheiluhallin pesutiloissa tai kaverien kanssa saunoessa? Käyttekö kimppasaunassa?

Vierailija
9/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitteleekö hän aina uimahallireissujen jälkeen sitä miten kamalia rämemajavia näki saunassa?

Vierailija
10/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja nro 9 (ei kirjoittanut viestejä 10 eikä 11) on vapaa posliinimies pk-seudulta ja voisi tulla pokatuksi tästä(kin) syystä, jos olet nainen. Kaikki parhaat puolet eivät vaan näy päällepäin kaupungilla, voisit yllättyä. ;-)

Kohta nukkumassa, yksin. :(

Vierailija
11/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minäkin saisin pokattua postimiehen?

:D

Koetko, että miehesi posliini on kiva ja saako se haluamaan seksiä enemmän?

Onko hän ollut posliini koko yhdessä olonne ajan?

Otatko häneltä posliinina enemmän suihin kuin ottaisit, jos hänellä olisi karvat?

Vierailija
12/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaako hän itse aina vai autatko joskus?

Onko hän käynyt brasilialaisessa sokeroinnissa tai vahauksessa? (kyllä, niitä tehdään miehillekin mutta ei ihan joka kosmetologilla)

Autatko sinä sokeroinnissa tai vahauksessa? (joita on itse vaikea tehdä)

Ujosteleeko hän posliiniaan uimahallin tai urheiluhallin pesutiloissa tai kaverien kanssa saunoessa? Käyttekö kimppasaunassa?

En ole koskaan auttanut, yleensä hän sheivaa yksin suihkussa ollessaan. Ihan höylällä. Ei ole käynyt ammattilaisella poistattamassa karvojaan.

Olen pannut merkille, että posliinin jälkeen en ole saanut häntä kertaakaan uimahalliin perheen kanssa. Mainitsinkin asiasta, mutta ei kuulemma johdu karvattomuudesta vaan ei vaan jaksa lähteä. Ei ollut kyllä ennenkään mikään himouimari.

Kimppasaunassa ei ole koskaan ollut tapana käydä, edes suvun kesken mökillä. Parhaimpien kavereidensa kanssa mies on kuitenkin viettänyt saunailtaa. En kysellyt kavereiden reaktiota posliiniin.

AP

Vierailija
13/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo se oli aluksi kyllä.

AP

Vierailija
14/14 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minäkin saisin pokattua postimiehen?

:D

Koetko, että miehesi posliini on kiva ja saako se haluamaan seksiä enemmän?

Onko hän ollut posliini koko yhdessä olonne ajan?

Otatko häneltä posliinina enemmän suihin kuin ottaisit, jos hänellä olisi karvat?

aika jees petipuuhissa, on kiihottavamman näköinen kuin pehko. Seksin määrään se ei silti varmaankaan ole vaikuttanut.

Muutoin taas arkielämässä tykkäisin ehkä että karvoja vähän olisikin. En ole kuitenkaan pyytänyt miestä niitä kasvattamaan takaisinkaan. Ajattelen kai lasten kannalta, että luonnollinen karvoitus iskällä olisi jotenkin... no, luonnollisempaa. Mutta eipä tuo miestä pahenna isänä. Tai muutenkaan.

Tämä posliinijuttu on aika uusi, kerran mies oli vaan ajellut karvat pois ja tuli yllätyksenä esittelemään että eiks ookin komee, juhlakunnossa tietty :) Sen jälkeen on pitänyt karvat poissa.

Ei ole vaikuttanut suihinoton määrään, kyllä joka kerta täytyy ainakin vähän maistaa, ihan niinkuin aina ennenkin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi