Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku syy neuvolaan nyt? Mietin, ettei taida olla yleistä tässä iässä. Meilläkin on ensi kuussa neuvola, 1v3kk. Mennään ihan muuten ja jaksamisen vuoksikin, kun ei tää elo ihan niin yksinkertaista ole ollut:) Kiva, ettei tule vielä puolen vuoden taukoa, vaan päästään ylimääräiselle käynnille.

Äiti on ollut täällä tänään, tahtoiskohan tuo jo kotiin. Jaksaa muuten ihmetellä meidän täyttä eteisen naulakkoa. Ei kai se ole ihme, kun itse kulkee yhdessä ja samassa urheilutakissa joka paikkaan. Miten noi vanhempansa sais kiinnostumaan pukeutumisesta:)

T: Ynis

Vierailija
22/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja T:kin hyvällä tuulella, nukkui päikkäreitä yli 2 tuntia. Tod luksusta, meillä kun tunninkin päikkärit on olleet piiiitkät unet.

Ja jos vielä jotain positiivista yrittäisi keksiä tälle päivälle, niin mikroton elämä loppui ja me saatiin uusi mikro. Eivät ruvenneet korjaamaan entistä vaan sanoivat, että hakekaa kaupasta takuuseen uusi. Viikkohan tuota kärvisteltiinkin ilman mikroa - ja hankalaa oli tai ainaskin isotöistä.

Enkelille: tervetuloa takaisin ja hali ******

Pitäisi lähteä kauppaan, keksis vaan, mitä ostaisi. Ruokaa siis. Tuntuu, että aina voisi mennä saman ostoslistan kanssa kauppaan, aina samat ostokset kärryssä. Ja sitä paitsi kaupassa kulkee aina samaa reittiä. Ja auta armias, jos ovat menneet vaihtamaan kaupassa järjestystä, niin sitten ei löydä yhtään mitään. Minäkö kaavoihin kangistunut?

Mutta edelleenkään tuo vesisade ulkona ei ole kivaa.

Ja meillä päin seuraava neuvola on vasta 1 vee ja 6 kk iässä- kummallisesti vaihtelevat eri puolella Suomea. Nooh, onneksi me kuiteskin T:n kanssa vieraillaan terkkarin luona vähintään joka toinen viikko tämän raskauden kanssa, niin voi samalla kysäistä, jos mieltä painaa joku T:n asia.

Mimmu - nyt hieman positiivisemmalla tuulella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti niistä viime viikon housuvaippa- vinkeistä. Ostin Liberon housuvaippoja T:lle ja kas vain, ne kävivät kuin nenä päähän. Eivät falskaa ja pyllykin on hyvin kestänyt. Vauvana kun meinasi pylly punoitella Liberojen jälkeen.

Nyt poistun, ihan oikeasti...

Vierailija
24/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla nimittäin. Teki terää.

Onni on nyt aloitellut tänään seisoskeleen ilman tukea. Ekan kerran seisoi, kun vaan jätin sen seisomaan vessassa. Sitten kun huomasi sen, alkoi seisoskella pieniä pätkiä ja sitten heittäytyy mahalleen tai istualleen ja nauraa:) Eli ehkä se käveleen lähteminen ei olekaan niin kaukana. Tai sitten tämä seisomisvaihe kestää taas oman aikansa.

Tänään on ollut kitinä päivä. Ja ruokaakaan ei ole paljon mennyt alas. Nyt taitaa tulla loput hampaat yhtäaikaa, kun on niin kiukkunen. Ihme kumma, yö meni hyvin. Saa nähdä mitä ens yö tuo tullessaan.

Nyt salkkareiden pariin.

Iloa ja valoa kaikille!

T-P

Vierailija
25/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepa simahti jo 19.45 unille. Saa nähdä kauanko nukkuu. Viime yö meni ihan ok, joten yleensä sitten seuraava on ihan kamala.

Mulla on tämä viikko ollut niitä, jolloin olisi tehnyt mieli vaan hautautua jonnekin. Kaikki asiat menee pieleen, alkaen siitä, että kaikki julkiset liikennevälineet menevät nenäni edestä... Ja sekös on kurjaa. Töissäkin ohjelmat oikutteli, eikä mikään onnistunut. Kollega omi ideani ja oli muutoinkin ikävä ihminen. Mutta onneksi kotona on ihana Kepa, jonka osaa hienosti esittää, miten hauki haukkaa --- HHHAukks!

Pakko on osallistua Tean ja Tiiviin JKL keskusteluun. Minähän olen viettänyt lapsuuteni Ritoniemessä ja Palokassa. Halu olisi kova päästä takaisin sinne, mutta jos nyt saisin muuttaa mihin vaan, niin varmaankin jonnekin JKL:n läheisyyteen, ehkä 15-30 km, mistä löytyy vielä maaseutua ja edullisia rintamies- ym. taloja. Ja kyläkouluja! Olisi kiva, kun Kepa saisi käydä sellaista pientä koulua.

Kukkuu osaa aina laittaa niin hankalia kysymyksiä, että ei tällä tajunnan tilalla oikein onnistu vastaaminen. Mutta jos yritän kuitenkin ja sanon, että olen 85 % äiti. Kuitenkin töissäkin mietin paljon kotiasioita ja Kepan hakemiseenkin alan orientoitua jo puolelta päivin.

Nyt menen hetkeksi olemaan paikallaan.

Hauskaa iltaa huomenna juhlimaan lähteville!

Leppis

Vierailija
26/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, 95% minusta haluaa asua maalla tai ehkä vähän enemmän, mutta se 5% välillä haikailee. Olen monessa suhteessa vähän on/off tyyppi ja niin tässä asumisessakin, se on joko kunnolla maalla tai sitten aivan kaupungin keskustassa ja kaupungillakin saisi olla kokoa.

En minä enää kaupungissa hyvin viihtyisi, tämä on mun juttu. Ja eihän me meidän näkökulmasta kovin korvessa olla, autolla pääsee. Mutta kaksi autoa on välttämättömyys ja kun minä menen töihin, on välttämättömyys kaksi hyvää autoa. Tätä aina toitotan kavereille jotka haaveileevat maalle muutosta, että laskeevat budjettiin toisen auton. Käytäntö on monen vasta kuitenkin opettanut....

Tällä hetkellä kypsyttää tässä malla olossa tämä ympäristö. Olisi niin hirmu paljon tekemistä ja laittamista, mutta joka vuosi ne jää. Ne on asioita, jotka pitäisi tehdä kesällä ja silloin on kädet täynnä työtä muutenkin, pimeän tullen sitten harmittaa. Niin kuin tämä viikko, kolme kertaa on auto vedetty pihasta mudan seasta, kolmannella kerralla kirottiin jo kummatkin, savinen maa on vihonviimenen kumppani jos sille ei mitään tee, ****kele! Onneksi on edes itsellä vehkeet että saa tuolta pois, olisi hivenen noloa tilata joku joka päivä vetämään. Pitäisikö toivoa joulupukilta asfalttia?!

Ja kaikkihan olikin taas erittäin kiinnostuneita tästä selonteosta;) Joskus voisi osata olla kirjoittamatta:)

Nyt menen, koska minulle esiintyy kaksi todella komeaa, jussipaitaista isäntää;) Isi oli vähän shoppaillut....

Aavis ja hulvattomat miehet

Vierailija
27/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli työmatkalta kotiin. Nyt puuha pojan kanssa olkkarissa tuliaisten parissa. Arvatte varmaan, mitä tuodaan Kööpenhaminasta :)?

Meillä tytön tauti on voitettu, ei tosin ollutkaan mikään pikku juttu. Oltiin tiistaina 4 tuntia Ruusulassa, kun ei henki oikeen kulkenut. Kolma kertaa piti antaa lääkettä spiralla ennenkuin päästiin kotiin. Nyt sitten jatkuva lääkitys ainakin talven yli. Korvissakin näkyi tiistaina tulehdusta, mutta tänään olivat ihan puhtaat ja hengityskin ok. Taas heitän toiveikkaan kysymyksen: olisko infektiokierre nyt taltutettu, kun ilm. syy on keuhkoissa? Toivotaan...

Aavaliinan kanssa olen samoilla linjoilla asuinpaikan suhteen: joko kunnolla kaupungissa tai sitten kunnolla maalla. Nyt toteutetaan ensimmäistä ja tykätään edelleen. Erityisesti näin kurjilla ilmoilla.

Kukkuun kusymys on mulle aika ajankohtainen, sillä teen jonkin verran töitä. Mutta huomaan, etten osaa sanoa ei ja otan kaikki työt mitä tarjotaan. Sitten mietin, mistä revin kaiken ajan, mitä hommaa tarvitaan. Teen töitä varmaan 20 % ja kotiäiti olen loput. Sukkuloin näiden roolien välillä ja se on aika rasittavaa ja toisaalta ihanaa :)

Ankkiksella roimasti voimia, kovin rankalta kuulostaa. Lillille paranemissäteitä.

Emmin vielä huomista, mutta luultavasti tulen ainakin käymään, kun matkakaan ei ole pitkä. Kaipaan kovasti aikuista seuraa, tosin miestäkään en ole viime viikoina juurikaan nähnyt ;)

Eiköhän tässä ollut tärkeimmät.

PL

Vierailija
28/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on levitetty 2 kuutiota mäntykuoriketta Sinin leikkialueelle. Hyvä ja nätti tuli! :-) Hiusvärinkin olen saanut vihdoinkin päähän asti. Hyvä minä!

Aavis, jaksat noitua sitä pihatietä. Niin minäkin meillä jaksoin aikoinaan. Loppujen lopuksi sen kuntoon laitto ei kauaa kestänyt. Eikä tullut maksamaan kohtuuttomasti. Koon 32 sepeliä vaan pohjalle ja päälle sitten hienompaa jos haluaa. Meillä pihatie on jätetty tuolle 32 kun siitä ajellaan traktorilla, kaivinkoneilla yms. pellolle jne Pihaan on ajettu sentään vähän siistimmän kokoista sepeliä.

Enkeli, olipa mukava kun pinouduit. Tänään juurikin mietin että mitenköhän voit. Jaksuja.

Huomenna aamusta sokerirasitukseen ja sitten sieltä nokka kohti Pohjanmaata. Mummola kutsuu!

Lila75

Vierailija
29/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea ja Leppis!!! Nyt vaan Jyväskylään muuttoa suunnittelemaan : )

Ewerwood kaatsottu,se on sitten kiva,oikea vanhanajan " opettavainen" televisosarja,vähän samaa sarjaa kuin pienitalo preerialla aikanaan. En tykkää yhtään noista desperate woman tyyppisistä sarjoista. Viikottain seuraan ewewoodin lisäksi innnolla suomen robinsonia,hmm mitähän tämä televisiomaku meikäläisestä kertoo.

Ei väsytä oikein,miehet jo nukkumassa. Kiinostavaa keskustelua ollut tänään täällä.

Hyviä öitä kaikille!

en muuten taida päästä pikkujouluihin : (

Vierailija
30/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansantalouden inhottava kirja odottaa vieressä, tentti on huomenna, mutta pakko oli tulla täällä käymään. 3viikkoa ja 1 päivä ja sitten alkaa joululoma, tosin sitä ennen 7 (!!!!) tenttiä, 5 esitelmää ja vaikka mitä muuta. No eipä ole tekemisestä puutetta.

Kukkuun g: Opiskelu siis laskettiin työksi, eli olen 40% opiskelija ja 60% äiti, ajankäytön kannalta siis. Onneksi tää ensimmäinen vuosi ainoastaan on näin tiivistä koulunkäyntiä, oon vielä ottanu muutaman ylimääräisen kurssin, jotta saisin kokoon kunnolla opintopisteitä, niin vois jatkossa löysäillä.

Miehen työt loppuu huomenna, ja pitäis miettiä, et miten tehdään Idan tulevan hoitopaikan suhteen. Ehkäpä mies hoitaa Idaa kotona tammi-helmikuun, koska sitten tai viim. maaliskuussa ois taas töitä tiedossa. Tarttis vaan selvittää Kelan kanssa pari pikku asiaa.

Ostin Idalle toiset talvikengät tänään, siis meillä on jo Vikingit goret, mut ei ne oo kovin kivat kauppamatkoilla ym. Prismasta löysin tosi ihanat mokkanilkkurit, jossa on kuitenkin lämmin vuori :)

Ida on ollut todella ihana, vaikka yöt edelleen vähän huonoja. Sanoja on tullu paljon lisää, kuten tättä (tyttö), pupu, nalle, teeve (terve) ja ehdottomasti paras on Janne (isänsä nimi siis). Huutelee aina, että Jannee, jannee :) jos ei mies älyä tulla paikalle niin sitten huudetaan astetta lujempaa " äijjää" :) suloinen tyttö. Jos Idalta kysyy, että missä napa on, niin alkaa heti nostelemaan pömppövatsaansa ja kurkkii että missäs se napa oikein olikaan....

Joopa joo, ehkäpä voisin taas jatkaa lukemista... Viikonloppuna täytyy laittaa jouluvalot ym... jos vaan ehdin, muistin juuri, että 124 mestarimyyjä-tehtävää odottaa tekijäänsä :(

Ramikan sanoin, Hyvikset kaikille! :)

Petra ja Ida, ens viikolla jo 1v3kk!

ai niin Kerppu, sopiko Lidlin vaipat Sassalle? Nyt on sunnuntaihin asti noi kyseiset vaipat tarjouksessa 6 ¿ paketti

Vierailija
31/31 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino tuntuu taas niin turvalliselta, lämminhenkiseltä ja haukattavalta suorastaan :)) Voi kun ei tarvitsisikaan olla kiireisessä työmaailmassa, vaan saisi olla kotona ja käydä aina päiväunien aikaan syysmammojen kanssa rupattelemassa. Eipä työkään kovasti hassumpaa ole, mutta juuri nyt niin hektistä.

Lähipäivinä olen äiti 20%, töissä 50% ja nukun työunia nähden 30%. Normaalisti käytän kokonaisajastani 22% (37/168) työntekoon ja loppuajan olen äiti, unissanikin :)

Mies sai ajan sterilisaatioon. Parin viikon päästä on h-hetki. Myönnän, ikä tulee vastaan, ei lapsia enää. Olisi tavallaan ollut mukava vielä neljäskin tehdä, mutta realiteetit tulivat vastaan. Ei pelkästään ikä (minähän olen vielä vetreä 27v ;)), vaan taloudelliset resurssit ja kaikki mahdollinen.

Sunnuntaina ehdon seuraanne taas, siihen asti: mukavikset! ♥

Saamuska, Antsa 1v2kk ja sisarukset 2kpl