Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muistatko kuinka vanha lapsesi oli, kun olit autuaasti unohtanut montako hammasta

Vierailija
02.07.2012 |

lapsella oli 1-vuotiaana, koska se kierähti voltin, kakkas pottaan tai otti pinsettiotteen?

Mulla ei ole aavistustakaan koska olen noi unohtanut, mutta sen tiedän etten enää muista, lapset koululaisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muistikuvia moisista

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne unohtaa hetkessä. Mä yritän jaksaa ja muistaa kirjoittaa niitä valokuvakirjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kirjoittanut päiväkirjaa syntymästäni asti.

Tosin viimeisimmät kirjoitukset taitavat olla jo vuosikausia vanhoja siltä ajalta kun muutin pois kotoa.

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ainoa lapsi on vajaa 2 enkä muista mitään muuta kuin sen milloin käveli ekan kerran ilman tukea.Hampaita ei kai voi kukaan muistaa,vai voiko?

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4,5v ja 2v5kk. Onneksi olen kirjannut asioita vauvakirjoihin.

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan edelleen, että hänellä oli 1 vuotiaan 12 hammasta ja hän kakkasi ekan kerran pottaan 12 kk 2 viikon ikäisenä, käveli ilman tukea 9 kk ikäisenä, vaipat kokonaan pois alle 18 kk ikäisenä...

Kakkonen nyt 12 vuotta: 1 vuotiaana oli 6 hammasta neljä alhaalla ja 2 ylhällä, käveli ilman tukea 1 v 2 kk ikäisenä, kakkasi pottaan 18 kk ikäisenä kuiva juuri alle kaksi vuotiaana...

Kolmonen nyt 6 vuotta, yksi vuotiaana 8 hammasta 4 + 4, kakkasi pottaan vasta 22 kk ikäisenä kuiva 2,4 kk ja käveli 11 kk ikäisenä.

Kaikki nämä muista ilman kirjaan katsomisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä