Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuka tahansa tulla näkijäksi?

Vierailija
24.11.2005 |

Eli voiko sitä harjoitella? Olisi kiinnostavaa kuulla, miten palstamme Näkijä on huomannut lahjansa? Jo lapsena vai myöhemmin + miten hän " näkee" . Onko se tunne vai kuvallinen/sanallinen viesti?

Minä olen käyttänyt kortteja ja saanut niillä oikeaanosuneita viestejä. Mutta ilman apuvälineitä en osaa nähdä tai saa viestejä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko kuka tahansa tulla näkijäksi. Toiset sanoo että voi, toiset on sitä mieltä että tämä on lahja eikä sitä ole kaikilla. Ja tässäkin asiassa harjoittelu on hyväksi, jos lahjaa ei käytä, se ei kehity, ajattelen minä. Vaikka, en ole lapsesta saakka nähnyt näin kuten nyt. Pikkuhiljaa tuo on itsekseen vahvistunut ja vasta ihan viime kuukausina olen alkanut " näkemään" kunnolla. Aina olen aavistanut ja tiennyt asioita, mutta lähinnä omaan elämääni ja tapaamiini ihmisiin liittyen. Asiat tulee minulle joskus kuvina, kuin valokuvina ja joskus vahvoina tunteina. Kortteja tms en käytä. Suvussani on tätä kykyä runsaasti. Ei näin selkeää näkijää, kait, mutta enneunia, etiäisiä, poismenneitten läheisten kohtaamisia yms. Saattaa olla että on vielä paljon mitä en tiedä, äitini kanssa olen hieman tästä puhunut.

Vierailija:

Eli voiko sitä harjoitella? Olisi kiinnostavaa kuulla, miten palstamme Näkijä on huomannut lahjansa? Jo lapsena vai myöhemmin + miten hän " näkee" . Onko se tunne vai kuvallinen/sanallinen viesti?

Minä olen käyttänyt kortteja ja saanut niillä oikeaanosuneita viestejä. Mutta ilman apuvälineitä en osaa nähdä tai saa viestejä.

Vierailija
2/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olet täällä huomannut; näkijöitä tarvitaan! :0)

Minusta tuntuu, että aikamme ovat muuttumassa siten, että yhä enemmän ja enemmän ihmiset alkavat ymmärtää, että se mitä näemme ei ole ainoa ulottuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kuka tahansa voi tulla näkijäksi tai tulkitsijaksi/ennustajaksi, harjoitellakin voi ja kannattaakin jos on kiinnostunut.

Näkökyky avautuu kuitenkin vain tarkoituksella ja aina henkilökohtaisella tavalla jokaiselle näkijälle tai tulkitsijalle.

Kaikki eivät varsinaisesti näe mitään, voi myös kuulla tai saada mieleensä asioita, voi tuntea jne.

Vierailija
4/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kuka tahansa voi tulla näkijäksi tai tulkitsijaksi/ennustajaksi, harjoitellakin voi ja kannattaakin jos on kiinnostunut.

Näkökyky avautuu kuitenkin vain tarkoituksella ja aina henkilökohtaisella tavalla jokaiselle näkijälle tai tulkitsijalle.

Kaikki eivät varsinaisesti näe mitään, voi myös kuulla tai saada mieleensä asioita, voi tuntea jne.

Mieleen voi tulla asioita jotka haluaa kirjoittaa. Voi tulla joskus pitkästikin tarinoita.

Vierailija
5/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, voiko kuka tahansa tulla näkijäksi. Toiset sanoo että voi, toiset on sitä mieltä että tämä on lahja eikä sitä ole kaikilla. Ja tässäkin asiassa harjoittelu on hyväksi, jos lahjaa ei käytä, se ei kehity, ajattelen minä. Vaikka, en ole lapsesta saakka nähnyt näin kuten nyt. Pikkuhiljaa tuo on itsekseen vahvistunut ja vasta ihan viime kuukausina olen alkanut " näkemään" kunnolla. Aina olen aavistanut ja tiennyt asioita, mutta lähinnä omaan elämääni ja tapaamiini ihmisiin liittyen. Asiat tulee minulle joskus kuvina, kuin valokuvina ja joskus vahvoina tunteina. Kortteja tms en käytä. Suvussani on tätä kykyä runsaasti. Ei näin selkeää näkijää, kait, mutta enneunia, etiäisiä, poismenneitten läheisten kohtaamisia yms. Saattaa olla että on vielä paljon mitä en tiedä, äitini kanssa olen hieman tästä puhunut.

Vierailija:

Eli voiko sitä harjoitella? Olisi kiinnostavaa kuulla, miten palstamm

Toiset käyttävät kortteja sekä intuitiotakin samalla eli kertovat mitä tulee mieleen korttien lisäksi. Jotkut kertovat mitä näkevät, aistivat, tuntevat jne. 

Voi harjoitella ja useasti se on suositeltavaa kehittymisen kannalta.

Vierailija
6/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaala on täynnä näkijöitä. 

Vierailija
7/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jo riittäisi kiusaaminen.

Vierailija
8/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuulijoita! 

Vierailija
9/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suotta uskoa harhaanjohtajia, kyllä näkijöitä aina on olemassa.

Vierailija
10/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vielä vähän moraalia, siksi et pysty "näkemään". 

Mihin tämä perustuu? Ihan pakko kysyä näkijänä tätä asiaa.

Vierailija
11/11 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme