Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertoviestit..... ¤#%¤%/()

Vierailija
24.11.2005 |

Siis sanokaa mulle, miksi noita ketjuviestejä täytyy laittaa eteenpäin? Harvasen päivä sähköpostissa on _kavereiden_ lähettämia ei-vois-vähempää-kiinnostaa-roskaposteja. Ja tietenkin juhlapäivien kynnyksellä noita samanlaisia pukkaa kännykkään, ja kyllä muulloinkin näitä että jos oon sun kaveri, niin lähetä tää mulle. Siis voi raivo. Älkää ihmiset menkö noihin mukaan, kun ei niistä kostu kukaan spämmi sähköpostiin, niin pliiiiiiiis, älkää lähettäkö sitä eteenpäin!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihan oikeasti jaksa enää yhtään " Nalle Puhin ystäväkirja" -meiliä tai mitään hassun hauskoja vidoklippejä tai kuvia! Työpaikalla ei edes saa avata liitetiedostoja ja kotona en ehdi, joten roskiin menee suuri osa suoraan. Ja monesti on käynyt niin, että joku ihana spämmäilyä harrastava ystävä laitaa samana päivänä esim. 5 roskapostia ja jossain välissä myös oikean meilin ja sitten se oikeakin menee vahingossa roskiin avaamatta... Ärsyttää!!!

Ikinä en ole yhteenkään " lähetä tämä kaikille ystävillesi ja myös sille jolta se tuli" meileihin vastannut tai yhtään ystävänkirjaa täyttänyt. EVVK. Ja silti niitä tulvii joka päivä lisää.

Mikä teillä on, jotka niitä lähettelette? Ketä oikeasti kiinnostaa? Jättäkää mut jo rauhaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla