Hitto kun ärsyttää mies! Se lähti aamulla lapsen kanssa
päästämään yhden huoltomiehen mökille sisälle. Mies kysyi, lähdenkö mukaan, mutta eihän siihen ovien aukaisuun koko perhettä tarvita. Ajattelin, että reissuun menee ehkä tunti ja olen odotellut miestä ja lasta kotiin. He eivät ole tulleet vieläkään. Soitin juuri ja he olivat jääneet sinne laittelemaan paikkoja. Ei voinut sitten ilmoittaa, että jäävät, tai kysyä haluanko että mies hakee minutkin sinne. Mulla meni tavallaan päivä hukkaan tässä odottelussa.
Nyt hän sanoo, että hänhän kysyi, tulenko mukaan (no en tule ovia aukaisemaan, koko päiväksi olisinkin mennyt). Minä kysin, miksi hän ei kertonut, että jää mökille. Minun olisi kuulemma pitänyt soittaa ja kysyä...
Tajuaako kukaan yhtään, mitä tarkoitan?
Kommentit (29)
Halaisinkin, jos olisit lähellä. Suosittelisin kuitenkin, että yrittäisit reipastua ja keksiä jotakin omaa tekemistä. En tarkoita yksin, vaan jossakin ryhmässä. Toisaalta esim. ulkoilua voi tehdä yksin ja siitä saa hyvän mielen, kun vain pääsee alkuun. T. Yksi mieslukija.
Mulla on nyt paljon isommat ongelmat. Tein tässä epätoivossani toisenkin aloituksen. Mieheni tulee kotiin klo 24 ja todennäköisesti jättää minut. -ap
Kuulostaa kliseiseltä, mutta jos jättää, niin ei ollut sun arvoises.
t. yksmies
mutta oletko koskaan ajatellut olevasi läheisriippuvainen?
Mä olen kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla... Esim mulla ei varmaan olis tullut mieleenkään, että mies jäis mökille koko päiväksi pelkän oven avaamisen sijaan, kun ei kerran asiasta mitään maininnut.
ei taas ole mitään järkeä ajella puolta tuntia suuntaansa edestakaisin, eli jos sinne mökille täytyi mennä, niin kyllä siellä jotain kannatti samalla tehdä. AP on vain tylsistynyt ja syyttää siitä miestä, mutta onni lähtee itsestä. Ja aikuiset tekevät asioita yksin, minä teen lähes kaiken yksin, enkä edes kaipaa esim. ostoksille seuraa.
Tuollainen ärsyyntyminen on lapsellista. Aikuinen ottaa itse vastuun omista tunteistaan. Miehesi käytös pitää olla aikaa kaksin, sinun pitäisi olla ylpeä miehestä joka antaa aikaansa lapselle noin. Sen sijaan kiukuttelet, itsekkäästi, kun isä käyttää aikaansa lapseen eikä muista sinua.
Eikö sulla muuta elämää ole?
No odottelin, että voisimme tehdä jotain yhdessä. Se on varmaan hirveän törkeää perheenäidiltä. Eikä mulla juuri nyt ole muuta elämää. -ap
onko nuo kaikki perheen äidit noin suppeaelämäisiä ja lyhytnäköisiä? Eikö kukaan muu tunne, että pystyy olemaan parempi ja energisempi äiti/vaimo jos hetken silloin tällöin saa tehdä omia asioitaan välittämättä muista?
Tajuatko ap kuinka ahdistavaa tuo on mieheltä kun vaadit hänen seuraansa jatkuvasti? Varaudu kriisiin jossain välissä.
jos toiset lähtevät avaamaan ovea ja jäävät sille reissulle, sitten jäävät.
Olisit käyttänyt sen ajan vaikka pullan leipomiseen, olisi kaikilla ollut kiva hetki kun he tulivat kotiin.
Jos mariset oikeesti jokaisesta pienestä asiasta, en yhtään ihmettele että miehesi lähti lompakon kanssa.
Oliko se todellakin nyt niin kamalaa kun mies oli puolipäivää kaksin lapsensa kanssa, hekin saivat keskenäistä aikaa, ihan kaksin !
jos toiset lähtevät avaamaan ovea ja jäävät sille reissulle, sitten jäävät.
Olisit käyttänyt sen ajan vaikka pullan leipomiseen, olisi kaikilla ollut kiva hetki kun he tulivat kotiin.
Jos mariset oikeesti jokaisesta pienestä asiasta, en yhtään ihmettele että miehesi lähti lompakon kanssa.
Oliko se todellakin nyt niin kamalaa kun mies oli puolipäivää kaksin lapsensa kanssa, hekin saivat keskenäistä aikaa, ihan kaksin !
Halaisinkin, jos olisit lähellä.
Suosittelisin kuitenkin, että yrittäisit reipastua ja keksiä jotakin omaa tekemistä. En tarkoita yksin, vaan jossakin ryhmässä.
Toisaalta esim. ulkoilua voi tehdä yksin ja siitä saa hyvän mielen, kun vain pääsee alkuun.
T. Yksi mieslukija.