Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään noin 30-45-vuotiasta naista, joka ei ole ollut etelänlomalla?

Vierailija
02.07.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä pakko päästä..

Vierailija
2/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10v. Siis silloin kun oli vielä isä kuvioissa maksamassa lomia. 35 on nyt mittarissa. Omaa passia en ole koskaan omistanut enkä edes laivalla tuon jälkeen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mene toiste,oli niin helvetin tylsää.Kyse on aurinkomatkojen viikon paketista.

Matkustellut sen sijaan olen paljon, aina omatoimisesti ja syystä.

Vierailija
4/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sitä, että ostetaan matkatoimistosta valmismatka jonnekin uima-altaalle, niin en minäkään ole ikänä sellaisella ollut.

Vierailija
5/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasin just elämäni ensimmäiseltä etelänlomalta. Tosin sekään ei ollut perinteinen etelänloma, vaan enemmänkin kaupunkiloma. Olimme Nizzassa, josta kävimme myös mm. Monacossa ja Italian puolella Ventimigliassa. Kiipesimme vuorilla, pyöräilimme ympäriinsä jne. Ainoastaan yhden päivän käytimme rannalla löhöillen, ja totesimme ettei moinen ole meitä varten. Uimassa kävimme toki useammankin kerran, mutta mitään rantaelämää emme tuota yhtä päivää enempää viettäneet.

Vierailija
6/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ollut aurinkolomalla (enkä ryhmämatkalla) enkä mene.

Olen matkustellut kyllä, tänä vuonna jo Portossa ja Barcelonassa. Parin viikon kuluttua lomalle Tanskaan, ihanaa!

Aurinkolomien puutteesta huolimatta minulla on auringon aiheuttama okasolusyövän esiaste.

Vierailija
7/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat Välimeren maihin suuntautuvaa rantalomamatkaa, niin en ole ikinä ollut. Olen ollut kaupunkilomalla Lähi-Idässä, jossa käytiin yhtenä päivänä rannalla uimassa. Olen tehnyt Pohjois-Euroopassa ja Itämeren maissa paljon lomamatkoja ja niiden aikana myös kesäaikana käyty yhtenä päivänä yleensä jollakin rannalla.

Pidän uimisesta, mutta siedän huonosti kuumuutta ja aurinkoa. En pärjää kotimaassakaan alle 30 kertoimisilla rasvoilla auringonpaisteessa. Rannalla käydään kesäisin päivittäin, mutta yleensä vasta illalla pahimman poltteen hälvetessä.

Vierailija
8/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolomien puutteesta huolimatta minulla on auringon aiheuttama okasolusyövän esiaste.

olen 36 enkä ole koskaan ollut rantalomalla ja mullakin on ihosyöpä, tosin melanooma.

Vierailija
9/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut matkatoimiston järjestämällä aurinkolomalla. Siis Kanarialla tai Turkissta tms. Ulkomailla olen kyllä käynyt parisen kymmentä kertaa. mm. siellä Espanjassa.

Vierailija
10/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni alkaen, olen 37v

Vierailija
11/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. Enkä ole matkaillut muuallakaan, jollei tukholman risteilyä lasketa.

Vierailija
12/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ap tarkoitat etelänlomalla? Yleensä kai, kun sanotaan, että "mennään etelään" tarkoitetaan jotain rantalomaa eikä esim. kaupunkilomaa Eurooppaan. Itse en ole koskaan ollut rantalomalla. Tosin olen kyllä käynyt Kreikassa ja Espanjassa talviaikaan ja muutenkin matkustellut hyvin monessa Euroopan maassa, mutta nimenomaan kaupungeissa. Toki osa kaupungeista on sijainnut rannikolla, mutta eiväthän ne mitään "rantalomia" silti ole. Myöskään lapsena ei käyty rantalomilla, vanhemmat tykkäsivät Keski-Euroopasta ja kaikki lomat suuntasivat sinne.

En kotimaassakaan ota aurinkoa enkä tykkää kuumuudesta, ja ehkä muutenkin haen lomalta jotain muuta.

Vierailija
13/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, äitini 62v ei ole koskaan astunut jalallaankaan ulkomaille. Tosi köyhistä oloista kotoisin ja köyhä on vieläkin. Olen itse opiskelija joten rahaa on hyvin niukalti, mutta minulle on tulossa perintöä eräältä sukulaisvainajalta joilla tahdon viedä äidin jonnekin hemmottelulomalle.

Vierailija
14/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt maapallon tulevaisuudelle hienon teon! Onhan se kiva ja renotuttavaa päästä matkalle jos rahaa, aikaa, mahdollisuutta on. Mutta ei niissä lomakohteissä mitään niin ihmeellistä ole, että jotain olennaista jäisi puuttumaan elämästä vaikkei sinne pääsiskään. Monet kohteethan on sellaisia, että läjä lämsimaisia turisteja on sullottu "lomailemaan" eli sähläämään, ylensyömään ja ylenjuomaan mukahienosti aidatulla aluella. samaa mättöä ja säheltämistä voi harrastaa ihan vaikka suomalaisessa lähiössä. Vain palmut puuttuu. Mutta uusien näkökulmien saamisesta, vieraisiin kulttuureihin tutustumisesta tms mieltä avartavasta ja hyödyllisestä etelänlomilla harvoin on kyse

Vierailija
15/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ollut missään lomalla.en ulkomailla enkä kotimaassa.

Vierailija
16/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni

Vierailija
17/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen käynyt Ateenassa leirikoulussa ja automatkoilla mm. Ranskassa, Italiassa, Espanjassa ja Portugalissa. Muistan, kun vuosia sitten ekan kerran ajettiin "rantalomapaikkaan" Riminiin, ja se autio ranta sotilaallisesti järjestettyine aurinkotuoleineen iltamyöhällä oli kuin toisesta todellisuudesta. Vedessä oli kiva kahlata simpukoita etsimässä, mutta mua ei mistään hinnasta olisi päivällä saanut sinne tuoliin satojen muiden viereen itseäni grillaamaan :)

Vierailija
18/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jotkut eivät ole ikinä käyneet ulkomailla vaikka ovat yli 75-vuotiaita.

Vierailija
19/19 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua?

en ole koskaan ollut missään lomalla.en ulkomailla enkä kotimaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme