Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko lasten kaverit huomata, että en pidä heistä?

Vierailija
02.07.2012 |

Lapsillani on hyviä kavereita naapurissa, joiden kanssa he leikkivät tosi paljon. Yleensä pidän paljon lapsista, mutta näistä lapsista en ole oppinut millään pitämään. Luulen, että osasyynä on lasten äidin kanssa alkuvaiheessa sattuneet ikävät yhteentörmäykset, en siis pidä hänestäkään. Olen kuitenkin ihan normaalijärkinen ihminen, ja ajattelen, että tämä ongelma on vain omassa päässäni. Juttelen ihan iloisesti lasten äidin kanssa pihalla, ja tarjoan jätskiä lapsille, kun käyvät meillä, mutta välillä hiipii mieleen ajatus, että voivatko he jotenkin aistia mnusta sen, että en kertakaikkiaan heistä pidä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aistivat tosi helposti tilanteet.

Kyllä minäkin aistin pienenä kun oli jännitettä vanhempien välillä ja tajusin et kohta räjähtää = riita. Siitä on selvät merkit kuin säästäkin erottaa et jos se on hiostava, niin kohta luultavasti tulee ukonilma ja sit jyrähtää.

Miksi sä niitä lapsia vihaat, hyvä aikuinen ihminen? lapset ovat kuitenkin viaton tapaus. Jokainen meistä on oma persoonansa, yksilö, erillainen ihminen. Ei se , et jos ne on tullu sen naisen kohdusta, niin tarkoita sitä et heistä kasvaa samallaisia kun äitinsä. Se minkalainen luonne kehittyy kellekkin on edelleen mysteeri, mutta ainakaan se ei ole periytyvää, vaikka tiettyjä juttuja saattaakin periytyä ;D riippuu henkilöstä. Ei sitä muuten voi sanoa kuin häntä katsomalla.

Mitäs sä sitten oot oikeen yhteenottanu sen naisen kanssa? tai mikä on noin pahaa ettet vieläkään pysty antaa täydellisesti anteeks?

Anteeksanto kannattaa oikeesti opetella. Se on jalotaito. Susta itsestäsikin tulee paljon onnellisempi kun et vihaa :)) usko vaan mua .. jos et kykene, nii mee hakee vaikka terapiasta apuu jos se auttais

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen aloitus.

Itse sain juuri palautetta lapseni kaverilta, miten olen kivoin äiti kaikista, tuli ihan tekstarilla :). Huvitti sinällään, koska olen tiukka, mutta reilu äiti, sanon asioista, jos siihen on aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostipa hurjalta tuo kommentointi. En vain satu pitämään heistä, en sitä nyt ihan hirveästi halua lähteä tässä purkamaan, kai ihan inhimillistä että kaikista ei voi pitää yhtä paljon. ap

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyt ihan normaalisti, eivät lapset välttämättä huomaa yhtään mitään. Aina tuota toitetetaan kuinka herkästi lapset vaistoaa. Useimmiten on kyllä kyse siitä, että aikuinen ei sitä omaa käytöstään/tunteitaan mitenkään peittelekään.

Eihän sille oikein mitään voi, jos ei joistain lapsista tykkää. Eihän kaikista aikuisistakaan tykkää. Ainut mitä voi tehdä, on käyttäytyä korrektisti.

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset vaan on tosi ärsyttäviä. Ihan kuten aikuisetkin. Ja minä olen varmasti monen mielestä tosi ärsyttävä. Se on ihan ok, kunhan ei käyttäydy aikuisena lasta kohtaan huonosti.

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en heistä pidäkään. Itse olen uskonut, että he eivät sitä huomaisi. ap