Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**JOULUKÄÄRÖT torstaihin**

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sataa vettä! Mikä tämä tämmönen marraskuu on? Aamulla oltiin tunnin verran tekemässä kuravellejä, mutta sitten kastui tyttö läpi asti ja piti lähteä sisälle. Nyt ei ees huvita lähteä enää ulos. Onneksi päivän kuntoilu tuli hoidettua uuden citymarketin avajaisissa, siellä sai rampata ees ja taas.

Mä oon nyt tullu kans siihen tulokseen, että ei tää vauveli aio tulla ulos ollenkaan. Jotenkin sitä oletti ja odotti että syntyisi samoihin aikoihin kuin esikoinen, tai jopa ennemmin, mutta ei edes lupauksia lähestyvästä synnytyksestä. No, onhan tässä 2 päivää aikaa että samaan päästään...

Tekis mieli mennä päikkäreille, mutta ei taida onnistua, pikkuneiti on niin pirteällä päällä. Leivottiin äsken kakkupohja isin huomisille synttäreille, unohdin vain ostaa koristeet kakun päälle =) Ja taas tyttö huutelee äitiä seuraksi. On vain vähän hankalaa leikkiä lattialla, mutta eihän tuo pieni sitä ymmärrä. Noh, menen katsomaan mitä siellä nyt on keksitty.

Aurinkoisia pakkaspäiviä odotellessa (eihän tässä mitään muuta odotetakkaan )

Emppu&" Nestori" 37+2

Vierailija
22/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeeta on täällä pohjanmaalla, kun on pimeää, märkää ja tuulista. Ei yhtään joulufiilistä, ei. Huomenna pitäisi lähteä joulunavajaisiin tytön kanssa joulupukkia katsomaan ja aina ennen on ollut PALJON lunta tähän aikaan. Masentavaa. Mutta tilanne saattaa muuttua kyllä muutamassa päivässäkin lumisempaan suuntaan, toivotaan niin.

Käytiin tänään koko perheellä lähikaupungissa ostoksilla. Ostettiin pinnasänkyyn patja ja katseltiin hoitopöytiä. Pitäisi löytyä sellainen kapea hoitopöytä, että saisi meidän makkarin järkevään järjestykseen, mutta eihän sellaisia tietenkään löytynyt. Mies sitten aikoi sellaisen tekaista itse, kun on niin kätevä käsistään. Tytön hoitopöytä tuli myytyä aikanaan, kun ei ollut oikein järkevää varastointi paikkaa ja muutenkin se oli sellainen aika huono. Mutta hoitopöydän tarvitsen ehdottomasti, totesin sen tosi käytännölliseksi tytön ollessa vauva. Kaikkihan eivät siitä perusta ollenkaan. Sitten pitäisi vielä ostaa sitteri, niin kaikki olisi valmista vaavia varten.

Tyttö on aika lahjakkaasti viime viikkoina saanut mahtavia " raivokohtauksia" , en tiedä onko osasyynä hoidosta poisjäänti ja sitä myöten ajoittainen leikkikaverin puute, vai onko nyt alkamassa jokin uhmakausi, vai onko kaikki alkavaa mustasukkaisuutta tulevaa perheenjäsentä kohtaan... Tyttö siis täyttää 5 vuotta helmikuussa ja kuvittelin, että suuremmilta mustasukkaisuuksilta vältyttäisiin... miten teillä muilla?

Onnitella piti myös kaikkia oman tonttunsa jo saaneita ja kaikille käynnistykseen ja sektioon meneville paljon onnea!! Sekä paljon tehokkaita, avaavia suppareita niitä toivoville!! Sain itse miehen eilen illalla säikähtämään, että joko nyt, kun sellaisia tähän mennessä kivuliaimpia suppareita tuli levossa n. 4 tuntia välillä 5, välillä 10 minuutin välein. Itselläkin tosin käväisi jo mielessä, että ei kai. Mutta ei sitten tosiaankaan sen kummempaa, sitten ne loppuivat ja yön nukuin superhyvin.

T. Meimi79+touhutonttu rv 35+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, vielä ei kyl tunnu ainakaan missään. hoidon aikana hieman jomotteli selkää, mut ei kummempia. saa nähdä tapahtuuko yhtään mitään...eli supistuksia odotellessa...

Oksaska rv 37+2

Vierailija
24/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEIMILLE:sä oot kans pohjanmaalta?=)lumet lähti tosiaan ja ankea,pimeä päivä ollut.Meillä tyttö,nyt 4v3kk on suhtautunut tosi hyvin onneksi vauvaan,odottaa jo malttamattomana ja pelkäsin kans sitä hoidosta poisjääntiä,että tylsistyy mutta ei ainakaan vielä,ns.paras kaveri joka oli hoidossakin,käy onneksi samassa kerhoryhmässä.

Vauvasta tyttö on niin innoissaan että aivan hymyilyttää mutta tokihan muuten välillä uhmis iskee päälle eikä tottele pyyntöjä tai käskyjä kuten ennen mutta ei kovin vaikea ole.Tsemppiä teille ja toivottavasti tuo ei ole mustasukkaisuutta vauvaa kohtaan!

Synnytätkö Meimi Seinäjoen sairaalassa vai missä päin pohjanmaata asut?mä etelä-pohjanmaalla.

Vierailija
25/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiliinille: Minä oon pohjois-pohjanmaalta ja synnytyssairaalana on RAS, asutaan tässä Raahen kupeessa pienellä paikkakunnalla. Meidän neitithän näyttävät olevan melkein samanikäisiä. Tosiaan olen yllättynyt tytön viimeviikkoisista tempauksista aivan täysillä. On pitkään jo puhunut, että haluaisi pikkususaruksen ja on aivan täysillä ollut odotuksessa mukana. Hoitaa omia nukkevauvojaan ja kyselee kaikkea vauvaan liittyvää. Olen yrittänyt puhua vauvasta siihen malliin, että tytöllä ei tulisi mitään paineita " isonsiskon roolista." Ja aivan hyvin on asian ottanutkin minun mielestäni. Mutta nyt tosiaan saanut niitä kiukun puuskia ja jossain välissä aina vetää vauvankin puheeseen, kun oikein kiukuttaa. Mutta ehkä se on vain ohimenevää ja tietynlainen tapa valmistautua tulevaan, kun ei pienellä oikeasti varmaan ole hajuakaan, millaista se arki sitten joulun tietämillä on. Miehen kanssa eilen juuri puhuttiin, että pitää yrittää keksiä joku iskän ja tytän juttu& äitin ja tytön juttu sitten kun vauva syntyy, että tyttö ei koe itseään mitenkään " syrjäytetyksi" . Mies sitten keksikin, että menee tytön kanssa luistelukouluun. Hyvä ajatus minun mielestäni. Kyllä kai se pienenkin mieltä askarruttaa tuleva, kun askarruttaa isonpienkin ihmisten. Nyt vasta alkanut VÄHÄN ymmärtämään, mitä tuleman pitää :)

T: Meimi 79+touhutonttu rv 35+1

Vierailija
26/26 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukin tänne vielä...

meimi:mä oon pohjois-pohjanmaalta kotoisin(oulu)=)

pakko kertoa että MINNYN messenger on kiinni mutta siellä teksti:supistelee,lähden äitipolille...hui,meneeköhän Minnykin käärönhakureissulle???

tyttö mummilla yökylässä,muuten ei tähän aikaan kone olisi enää päällä kun neiti nukkuu samassa huoneessa.

masuvauva se vaan hikkailee eikä tiiä että kohta saa eräpäivän heh heh.isukki kokeili hikkaa ekan kerran.

äitiliini ja masu aina vaan 38+6

hyvää yötä!klo 9 meen äitipolille.