Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa paremmaksi: 30v ja poikuus tallella

02.07.2012 |

On ollut naiskontakteja, mutta yhdenkään kanssa en ole mennyt niin pitkälle. Melkein jokaisesta olen kuitenkin oppinut jotain ja nyt onkin lyhyehkö lista siitä millainen lasteni äidin ei tule aivan täydellisellä varmuudella olemaan.

Olen sosiaalisesti vähän rajoittunut. En koe tarvetta baari-iltoihin, satoihin fb-kavereihin tai seurusteluun ihan seurustelun ilosta. Kaikki pidempiaikaiset kaverini ovat olleet luotettavia, vastuullisia, fiksusti käyttäytyviä ihmisiä, enkä tietääkseni ole törmännyt yhteenkään todelliseen ystävään elämäni aikana.

Vietän täysin päihteetöntä elämää. Otan oluen silloin tällöin, mutta en ole eläessäni ollut niin juovuksissa että olisi muisti mennyt. Alkoholia järeämmät ei taas kuulu elämääni lainkaan, tosin absinttia tekisi mieli kokeilla joskus.

Kaikesta päätellen olen myös toisille perin luotaanityöntävä ihminen. Viimeksi pari päivää sitten yksi nainen meni piiloon hyllyn taakse kun näki minut ruokakaupassa, ja viimeisten 15 vuoden aikana on ollut paljon enemmän näitä juttuja.

En enää etsi aktiivisesti seuraa. Minulla on profiili yhdellä treffipalstalla mutta siinä on vaatimuksena että nainen aloittaa yhteydenpidon. Minulla ei ole aikaa laittaa 10 minuuttia henkilökohtaiseen viestiin eikä itsekunnioitusta massapostittaa sama viesti kymmenille naisille toivoen että joku vastaisi. Maksulliset taas ei ole minua varten lainkaan.

En ole varma mitä tässä tekisin. Aiemmin ajattelin etten halua thuontivaimoa, mutta yhä enemmän alan kallistumaan sille kannalle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran saa 30 vuodessa niin 90 vuoden ikään mennessä ehtii saada jo 3 kertaa. Ei hullumpi sekään? Ja jos joku toinen panee 3 kertaa päivässä, se on sitten ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
2/18 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, liian hapokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vanhaksi minäkin oottelin kunnes alkoi olla selvää että ilman maksullisia palveluita menisin poikana hautaan.Nyt parissa vuodessa olen ollut 16 maksullisen naisen kanssa ja jo eka kerralla tuli selväksi että ainakaan kotelon takia ei kannata vaimoa hommata.Eri juttu jos on romantiikan kaipuuta.Mul ei oo.

Vierailija
4/18 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tein päätöksen etten maksullisiin kajoa... edes "uran" päätyttyä. Yhteiseloa kaipaan minä ihan yhtälailla kun suurin osa muistakin, mutta minulla on tietyt kriteerit mitä potentiaalinen vaimoehdokas täyttää ennenkun huomioin hänet.

Sinänsä harmi. Minulla on jo yksi joka sanoo etten ole looseria koskaan nähnytkään ja kaksi joiden mielestä turhan hyvä mies menee hukkaan kun en seurustele.

Vierailija
5/18 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla nyt tullu tosta asiasta vähän turhan iso juttu ja senkin takia källäät / olet sokea normimahkuille päästä lähempään tuttavuuteen naisten kanssa.

Ainakin tunnut ottavan aika vakavasti treffipalstakirjoittelunkin. Löysin rantein olisit jo panemassa. Eikä se eka pano vaimoks ala kuitenkaan, mut kyllä jonkun kanssa natsaa kun tarpeeks nussii ympäriinsä.

Vierailija
6/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuohon osaa paljo vastata,mee omaan ittees ja mietiskele missä vika,mä ainaki löydän sinusta monta vikaa?tuolla menolla sulla jää vain haaveeks mikähnlainen se pillu ois ollu,runkkaa menemään jos se on sun päätös,eläkä yritä väittää että et runkkaa,kahtele jallusta kuvia?

Vierailija
7/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten seuraavan kerran kun olin 37 v (hääyö) ja silloin otti. Sitä avio-onnea kesti sitten vain 5 vuotta, sen jälkeen olen ollut 8 v ilman.

Vierailija
8/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso sun mielestäsi seksittömyys ei ole ongelma, niin miksi kirjoitat tänne?

iskä jolal kanssa "ongelmia" mutta en kerro nyt

Vierailija
9/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella kirjoituksen omaksi kirjoituksekseni ajalta ennen...

Ensimmäisen kerran "sain" 34 v, noin 5 vuotta sitten.

Miksi et kävisi esimerkiksi Thaimaassa katselemassa nuoria ja kauniita yh-äitejä?

Maksettu seksi vapaalta naiselta on reilua peliä puolin ja toisin. Takaan ettet saa "moraalista krapulaa" kunhan käyttäydyt ystävällisesti ja maksat kitsastelematta.

Jos olet kokematon ja tapaat ihastuttavan naisen Suomessa jolla on paljon kokemusta (onko muunlaisia edes olemassa?) mitä siitä seuraa?:

Koetko tuskaa naisesi suuresta kokemusmäärästä?

Karvaisista turkkilaisista ja somaleista joille hän on antanut?

Ajatteletko olevasi riittävän hyvä sängyssä?

Pilaatko kaiken jännittämällä ensimmäisellä kerralla liikaa?

Ajaudutko pettämään, koska haluat kokea seksiä useamman naisen kanssa?

Sinun kannattaa miettiä myös sitä, että suurimmalle osalle naisista seksiä on aina tarjolla ja ilman mitään korvausta. Jos ei muuten niin ainahan naiset pitävät välimeren maiden ilmastosta ja.."

Kadun itse, etten alkanut "tutustumaan vieraisiin kulttuureihin" jo 18v +

M39

Vierailija
10/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella,ammattilaisistakin löytyy tosi ihania tapauksia.Kokemusta monesta maasta/mantereesta.Ainoa mikä tosiaan kaduttaa etten ylpeydelleni antanut periksi jo nuorempana vaan 32:si piti kärvistellä.M34

Vierailija
11/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole koskaan vielä saanut. Olen hiljainen, ujo ja erakkomainen nörttityttö, joten ei ole tullut missään kohdattua miehiä siinä mielessä. Nyt tässä jo ihan sillä mielellä mennään että neitsyenä hautaan. Harmi sinänsä, en olisi hullumpi pakkaus fyysisesti, 167 cm / 48 kg, ihan ok näköinen kasvoiltanikin, mutta koodariakka kauhistuttaa ;-)

Vierailija
12/18 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33 v, kohta 34.

Poikuus tallella.

Vierailija
13/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi et kävisi esimerkiksi Thaimaassa katselemassa nuoria ja kauniita yh-äitejä?"

Ulkomaalainen, kehitysmaasta kotoisin oleva ei välttämättä käy.

"Maksettu seksi vapaalta naiselta on reilua peliä puolin ja toisin. Takaan ettet saa "moraalista krapulaa" kunhan käyttäydyt ystävällisesti ja maksat kitsastelematta."

Maksettu ei käy.

"Jos olet kokematon ja tapaat ihastuttavan naisen Suomessa jolla on paljon kokemusta (onko muunlaisia edes olemassa?) mitä siitä seuraa?:

Koetko tuskaa naisesi suuresta kokemusmäärästä?"

Kevytkenkäinen ei käy. Eksät on oltava laskettavissa toisen käden sormilla.

"Karvaisista turkkilaisista ja somaleista joille hän on antanut?"

Kebabveijareiden polkupyörä ei käy muutamastakaan syystä. Itse ylläpidän tasoa enkä lähtisi suhteeseen vain sen takia että nainen saisi sillä oleskeluluvan, joten miksi sallisin vastaavan taustan kumppaniltani?

Vierailija
14/18 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias ja ensisuudelma kokematta.

Vierailija
15/18 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias ja ensisuudelma kokematta.

Ei riitä mihinkään,35 vuotta ja ei suudelmia.

Vierailija
16/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 37 v: jos olet täyspäinen ja käyttäydyt fiksusti niin ihan turhaan olet sinkku. Laita ilmoitus nettitreffipalstalle, mutta huomioi että kuva ratkaisee paljon ja naiset joilla on hyvä kuva saa valtavat määrät vastauksia. Luin artikkelin aiemmin tänään netissä mutten nyt osaa kertoa linkkiä.

Vierailija
17/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin siis "Poika"MutteiEpätoivoinen, joka aloitti ketjun.

Vierailija
18/18 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, onko tilanne vielä 60-vuotiaana sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi